Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

על פי המאמר Mental Models for web objects של רות 2010, אנחנו נרצה לתכנן תוכנה על פי:

1
done
by
מיין לפי

בגיר אוטומטי מסוג "טיפטרוניק" ניתן להעלות ולהוריד הילוכים ע"י ידיות הנמצאות משני צידי ההגה. נהג אשר התחיל לנהוג ברכב זה התלונן על כך שקשה להתרגל לכך שהידית הימנית מעלה הילוך והשמאלית מורידה הילוך. המונח המתאים לבעיה זו קשור ל:

1
done
by
מיין לפי
by Naomi Korem
Naomi Korem 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 15
מישהו יכול להסביר?
by

לפי המאמר 10 Heuristics for user Interface design של נלסון 1994, מה לא נרצה לעשות?

1
done
by
מיין לפי
by Niv Shirazi
Niv Shirazi 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1187
הסבר?
by
by Naor Kolet
Naor Kolet 7 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 311
מהמאמר מספר 7 - "Accelerators — unseen by the novice user — may often speed up the interaction for the expert user " לכן כדאי לנו להוסיף קיצורי דרך שמשתמשים רגילים לא יהיו מודעים אליהם אך הם יקצרו את הזמן למשתמשים מנוסים. כל השאר מצויים במאמר.
by
by Lee Joe Barak
Lee Joe Barak 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1157
Triple negation. סופסוף נהיה קצת מעניין ;)
by
by Mor Levi
Mor Levi 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 490
רלוונטי ל2022.
by

על פי המאמר של Usability 101 של נילסון 2012, מה לא נכון:

1
done
by
מיין לפי
by Ravid Levy
Ravid Levy -2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 0
במאמר לא נטען שתמיד תהיה קבוצת אוכלוסיה שתקנה מוצרים לפי Utility?
by
by Evgeny Kaidrikov
Evgeny Kaidrikov 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
על פי המאמר. ג' לא נכון. Get hold of some representative users, such as customers for an ecommerce site or employees for an intranet (in the latter case, they should work outside your department).
by
by Lee Joe Barak
Lee Joe Barak 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1157
ציטוט מהמאמר: User testing is different from focus groups, which are a poor way of evaluating design usability. Focus groups have a place in market research, but to evaluate interaction designs you must closely observe individual users as they perform tasks with the user interface. Listening to what people say is misleading: you have to watch what they actually do.
by

לפי המאמר THE PSYCHOPATHOLOGY OF EVERYDAY THINGS. הפרדוקס הטכנולוגי:

1
done
by
מיין לפי

איזה מהבאים אינו יתרון של תפריטים

1
done
by
מיין לפי

עיקרון העיצוב של visibility אומר כי -

1
done
by
מיין לפי

חוסר תגובה של המערכת לפעולה של המשתמש -

1
done
by
מיין לפי
by Liav Bachar
Liav Bachar 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 108
למה א'?
by
by Tal Cohen
Tal Cohen 6 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 241
אם המערכת בדר"כ מגיבה על פעולת משתמש , חוסר תגובה יכול לשמש גם כמשוב
by

לפי מאמר המבוא של נועם, מה היו המסקנות שהרחיבו את מחקר השימושיות בזמן מלחמת העולם השניה?

1
done
by
מיין לפי
by Niv Shirazi
Niv Shirazi 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1187
זה לא הפוך? הרי הוא אומר שזה לא הלקח שצריך לקחת מהמאמר - "I can hear it now: “Hey, Norman says it’s OK to be pretty,” and off people go, feeling free to ignore decades of work by the usability community. That’s the wrong lesson to learn from this essay. "
by
by Niv Shirazi
Niv Shirazi -2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1187
למה שיניתם את השאלה?
by
by Amir Feldman
Amir Feldman 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 463
מה קורה פה חחח
by

לפי המאמר Norman - The Psychopathology of Everyday Things, כשאנחנו מגיעים לדלת ולא יודעים אם למשוך או לדחוף זה בעיה של

1
mood
by
מיין לפי
by Guy Har Zahav
Guy Har Zahav 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 134
למה זה לא אפשור?   אפשור  נתפש,  עפ"י  נורמן,  אלו  תכונות  המערכת  המאפשרות  למשתמש    -­בהשאלה  לתחום  העיצוב    להסיק  כיצד  ניתן  להשתמש  בה  )תכונה  סובייקטיבית(.
by
by Ron Edri
Ron Edri 3 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 68
גם אני חשבתי שזה אפשור אבל אחרי זה הבנתי שהוא מדבר על משהו ספציפי מהמאמר והוא רושם שם - The door story illustrates one of the most important principles of design: visibility. The correct parts must be visible, and they must convey the correct message. With doors that push, the designer must provide signals that naturally indicate where to push.
by