Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

אילו מהעובדות הבאות עשויות להסביר מדוע ברצף ה- DNA של הגן SRY) sex determining region Y) אין כניסות של טרנספוזונים, בעוד כניסות של טרנספוזונים בלוקוסים המקודדים לגנים אחרים הינן שכיחות?

1
done
by
מיין לפי

ידוע שהאנטנות של זבובי הפירות הופכות לרגליים בפרטים הנושאים מוטציה בגן Antennapedia (ראה איור 3). איזו מהטענות הבאות אפשרית:

1
done
by
מיין לפי

בשיעור למדנו שאפילו פנוטיפים שלכאורה נראים בינאריים ופשוטים (כמו זוויג ביונקים) הם בעצם מורכבים, ומושפעים ממספר רב של גנים. עם זאת, ההתפצלות צאצאי ההכלאות של מנדל לצבע עלי הכותרת של אפונים (anthocyanins) מצביעות על מעורבות של לוקוס יחיד. אילו מהמשפטים הבאים יכול להסביר סתירה זו והוא הסביר ביותר?

1
done
by
מיין לפי

מה התהליך באיור 4 מראה? בחר תשובה מלאה.

1
done
by
מיין לפי

הנושא: Tilling: Targeting induced local lesions in Genomes . באילו נסיבות במחקר בצמחים כדאי עדיין לשקול שימוש בשיטה זאת בעידן בו פותחה השיטה של CRISPR-CAS9?

1
done
by
מיין לפי

תדירות רקומבינציה הומולוגית בשמרים

1
done
by
מיין לפי

סתוית מאבן יהודה מראה תסמינים שמזכירים את אלה של מחלת Dystrophia myotonica 1 (DM1) , הנגרמת ממחסור בחלבון CLCN1 . לאור מה שנלמד בהרצאות, איך הייתם ממליצים לרופאים לפעול כדי לבחון במהירות וביעילות את החשד? סמן תשובה שאינה נכונה.

1
done
by
מיין לפי

ההחלטה על מיקום אתר Splicing היא לא תמיד החלטה בינארית, כי היא מושפעת מכמה תנאים. אילו מהתנאים המופיעים למטה הוא הכי פחות רלוונטי בקביעת דרגה של Alternative Splicing?

1
done
by
מיין לפי

איזה משפט מסכם נכונה את ההשלכות של מה שמוצג באיור 5?

1
done
by
מיין לפי

.סמן את המשפט הנכון :Alternative Splicing

1
done
by
מיין לפי