Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

בהתייחס למודל SWOT אילו מהמשפטים הבאים נכון?

1
done
by
מיין לפי

במודל בוסטון של פירמה "וותיקה שאינה מחדירה לשוק מוצרים חדשים" יהיו לרוב מוצרים מסוג של:

1
done
by
מיין לפי

חברת י.ד פיתוחים מייצרת מוצרים חקלאיים מתקדמים ומייצאת לאירופה בעיקר, לאחרונה חלה צמיחה מהירה, בארצות אירופה. עובדה זו מהווה עבור החברה על פי מודל SWOT :

1
done
by
מיין לפי

כאשר חברה לטיולים מאורגנים מזמינה סוכני נסיעות לטיול מאורגן על חשבונה , החברה משתמשת באסטרטגית___________.

1
done
by
מיין לפי

גישת הייצור

1
done
by
מיין לפי

צינור ההפצה

1
done
by
מיין לפי

חברת החטיפים המלוחים המובילה בבריטניה, דנה בשאלה איך לשבור את הקיפאון בענף ולייצר מקור הכנסה חדש. הם העלו את הרעיון לייצר חטיף לשעות הערב. כך נולד הדוריטוס צ'יפס עם המטבלים (דיפ). אכילת חטיפים בשעות הערב אופיינה כפעילות חברתית, וב-walkers מיצבו את המוצר "כחטיף המושלם לערב". הצעד הבא היה להפוך את צריכת הדוריטוס למרכזית יותר ויומיומית, בעיקר בזמן אירוח מכרים, ולהבטיח שהמותג החדש יקושר לאווירה החברתית הקלילה של צריכת חטיפים בערב. יעד החברה היה אנשים צעירים בני 35-18, המאופיינים כאנשים שנהנים לארח ולהתארח. הפרסומות הראו חבורה של צעירים יושבים יחדיו ומדברים, והמוצר משחק תפקיד ראשי כמעורר עניין, מרענן ומקדם את השיחה, תוך ריטואל העברת השקית בין הנוכחים והטבילה בדיפים. הכל באווירה נינוחה תוך כדי דיבור קליל, שנון ומפולפל – ערב מושלם עם חברים. במהלך תקופת ההחדרה הכינה walkers ערכות מיוחדות למוצר שאפשרו ניסוי של הצ'יפס יחד עם המטבל. 300 אלף דוגמיות חולקו בנקודות מכירה ו-400 אלף טעימות נערכו בשטח. בנוסף הוצעו לצרכנים אריזות משולבות של המוצרים. 1. אילו אסטרטגיות קידום מכירות נקטה חברת walkers ?

1
done
מכיוון שחולקו דוגמיות ובוצעו טעימות בשטח. גישה זו מנסה לעודד את הצרכן להתנסות במוצר החדש בחינם כך שבפעם הבאה שילך לקנות דוריטוס ירצה לקנות את המטבל ולא יחשוש לגבי האם הוא טעים או לא. אסטרטגיית קידום מכירות יכולה להיות לצרכן, לסוחר או לסגל המכירות
by
מיין לפי

חברת החטיפים המלוחים המובילה בבריטניה, דנה בשאלה איך לשבור את הקיפאון בענף ולייצר מקור הכנסה חדש. הם העלו את הרעיון לייצר חטיף לשעות הערב. כך נולד הדוריטוס צ'יפס עם המטבלים (דיפ). אכילת חטיפים בשעות הערב אופיינה כפעילות חברתית, וב-walkers מיצבו את המוצר "כחטיף המושלם לערב". הצעד הבא היה להפוך את צריכת הדוריטוס למרכזית יותר ויומיומית, בעיקר בזמן אירוח מכרים, ולהבטיח שהמותג החדש יקושר לאווירה החברתית הקלילה של צריכת חטיפים בערב. יעד החברה היה אנשים צעירים בני 35-18, המאופיינים כאנשים שנהנים לארח ולהתארח. הפרסומות הראו חבורה של צעירים יושבים יחדיו ומדברים, והמוצר משחק תפקיד ראשי כמעורר עניין, מרענן ומקדם את השיחה, תוך ריטואל העברת השקית בין הנוכחים והטבילה בדיפים. הכל באווירה נינוחה תוך כדי דיבור קליל, שנון ומפולפל – ערב מושלם עם חברים. במהלך תקופת ההחדרה הכינה walkers ערכות מיוחדות למוצר שאפשרו ניסוי של הצ'יפס יחד עם המטבל. 300 אלף דוגמיות חולקו בנקודות מכירה ו-400 אלף טעימות נערכו בשטח. בנוסף הוצעו לצרכנים אריזות משולבות של המוצרים. 2. איזו התנהגות קנייה מאפיינת את רכישת הדוריטוס על-פי הכתבה

1
done
התנהגות הקנייה המאופיינת ברכישת הדוריטוס הינה מתוך הרגל מכיוון שמדובר במוצר בעל מעורבות נמוכה ובגלל שאין הבדל מהותי בינו לבין חטיפים אחרים.
by
מיין לפי

חברת החטיפים המלוחים המובילה בבריטניה, דנה בשאלה איך לשבור את הקיפאון בענף ולייצר מקור הכנסה חדש. הם העלו את הרעיון לייצר חטיף לשעות הערב. כך נולד הדוריטוס צ'יפס עם המטבלים (דיפ). אכילת חטיפים בשעות הערב אופיינה כפעילות חברתית, וב-walkers מיצבו את המוצר "כחטיף המושלם לערב". הצעד הבא היה להפוך את צריכת הדוריטוס למרכזית יותר ויומיומית, בעיקר בזמן אירוח מכרים, ולהבטיח שהמותג החדש יקושר לאווירה החברתית הקלילה של צריכת חטיפים בערב. יעד החברה היה אנשים צעירים בני 35-18, המאופיינים כאנשים שנהנים לארח ולהתארח. הפרסומות הראו חבורה של צעירים יושבים יחדיו ומדברים, והמוצר משחק תפקיד ראשי כמעורר עניין, מרענן ומקדם את השיחה, תוך ריטואל העברת השקית בין הנוכחים והטבילה בדיפים. הכל באווירה נינוחה תוך כדי דיבור קליל, שנון ומפולפל – ערב מושלם עם חברים. במהלך תקופת ההחדרה הכינה walkers ערכות מיוחדות למוצר שאפשרו ניסוי של הצ'יפס יחד עם המטבל. 300 אלף דוגמיות חולקו בנקודות מכירה ו-400 אלף טעימות נערכו בשטח. בנוסף הוצעו לצרכנים אריזות משולבות של המוצרים. 3. איזה אסטרטגיית מיצוב מוצגת בכתבה עבור דוריטוס?

1
done
המיצוב של המוצר הינו רגשי מכיוון שהדוריטוס מוצג כחטיף קליל וכיפי שמתאים לאירוח. אין השוואה בין הדוריטוס למוצרים מתחרים ואין דגש על האיכות שלו.
by
מיין לפי

הנח שבעיר רחובות פועלות שתי חנויות פרחים. חנות א נוקטת גישה מסורתית של שיווק המוני למשיכת לקוחות, וחנות ב מפעילה גישת "אחד לאחד". איזה מסעות שיווק יכולים לאפיין את חנות א?

1
done
done
done
חנות א׳ תבחר בסבירות גבוהה יותר את מסעות השיווק א׳, ד׳, ה׳ מכיוון ששיטות אלו הינן שיטות שיווק להמונים.
by
מיין לפי