Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

חברת מקדונלדס פועלת שנים רבות בענף המזון המיר מציעה בעקר אוכל מטוגן. מרבית העובדים ברשת הם צעירים המרוויחים שכר מינימום. איזה מהמשפטים הבאים מתאר הזדמנות עבור חברת מקדונלדס? לפי מודל ה- SWOT

1
done
by
מיין לפי

תאטרון הבימה שוקל לפרסם את עונת המינויים החדשה באמצעות הסלוגן: "יש מנוי ב"הבימה" וכל השאר... זה פשוט לא הבימה. מה מבנה המסר של הפרסומת?

1
done
by
מיין לפי

אבי מלכה רכש את ג'אמפ (חנות בגדי נשים בשוק הישראלי) רשת האופנה תשקיע 2 מיליות שקל *בפתיחת 8 חנויות חדשות* עד סוף 2010. מלכה ציין כי בכוונתו לרכוש רשת נוספת עד סוף 2010, *מטרת הרכישה היא להיכנס לקטגוריות משלימות כמו הלבשה תחתונה או כלי בית* אסטרטגיות הצמיחה בקטעים המסומנים ב* הן (בהתאמה)

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

חברת דאב האמריקנאית ביססה את יתרונה על סבון המכיל 25% קרם מזין. ב2005 הגיע המוצר לנתח שוק נמוך למדיי כאשר הצמיחה בענף הייתה גבוהה. כדי להתמודד עם מצב ______ על פי מודל בוסטון, הוחלט לקיים מחקר שוק מקיף. המחקר הצביע בברור כי צרכנים משכילים מעדיפים סבון המכיל קרם הזנה, ולכן מומלץ להתמקד בצרכנים שכאלה. זהו פילוח על בסיס _____

1
done
by
מיין לפי

בשים האחרונות גוברת הנטייה של מלונאים לפתוח מרכז הזמנות עצמאי ולועדד צרכנים להזמין ישירות באתר במלון במקום דרך סוכני נסיעות. במונחים של צינור השיווק ניתן לומר כי זהו מעבר:

1
done
by
מיין לפי

על מודל SWOT כאשר חברה כמו "תלמה" מאבדת את אמון הציבור בעקבות מציאת חיידקי סלמונלה במותג קורנפלקס שיהא מייצרת, מדובר ב- ___ ואילו כאשר חלה צניחה במכירות בענף הקורנפלקס כולו עקב מודעות גוברת לבריאות, מדובר ב- ____

1
done
חולשה מגיעה מבפנים ואיום מגיע מבחוץ עפ מודל ה- SWOT Str and Weakness מבפנים Threat and opportunity מבחוץ
by
מיין לפי

חברת אלבר להשכרת רכב פתחה לאחרונה סניף לשוק החרדי. אסטרטגיית הצמיחה היא ____

1
done
by
מיין לפי

בהלבשה תחתונה התמרוץ של המוכרות הוא מאוד משמעותי, לפעמים הרבה יותר מפרסום. הסיבה לכך היא שכשנשים נכנסות לחנות קמעונאית שמחזיקה מספר יצרנים, הן לא מכירות את המותגים. על-פי רוב הן מגיעות לחנות ומבקשות חזייה, ולא חזייה של יצרן מסוים. למוכרות יש למעשה יד חופשית להציע להן מוצרים כפי שהן רואות לנכון. איזו אסטרטגית קידום מתאימה לאור הקריטריונים הללו?

1
done
by
מיין לפי

רשת שוקי זיקרי, המתמחה בעיצוב שיער, מרחיבה את תחומי התמחותה ופותחת רשת מכוני קוסמטיקה מקצועית בפריסה ארצית תחת השם SHUKI ZIKRI BEAUTY & CARE. לפני שהוחלט על מיקום הסניפים בדקה הרשת נתונים בעיריות השונות לגבי מספר מכוני הקוסמטיקה הקיימים בערים השונות וכן נתונים בלישכה המרכזית לסטטיסטיקה לגבי ההכנסה של תושבים באזורים השונים. נתונים אלו הם נתונים ______ כלומר _________ . בנוסף רשת שוקי זיקרי פותחת רשת חדשה המתמחה בילדים תחת השם SHUKI ZIKRI KIDS. לפני שהוחלט על מיגוון השרותים שיסופקו ברשת החדשה ערכה החברה קבוצות מיקוד וראיונות עומק בקרב לקוחות קיימים במטרה לבחון את הציפיות של הצרכנים הפוטנציאלים. נתונים אלו הם נתונים __________.

1
done
by
מיין לפי

לקראת יום העצמאות, מציגה חברת הייניקן חבית בנפח חמישה ליטר, המותאמת לפיקניקים ומנגלים. בראש החבית ניצב ברז מזיגה. זוהי המחשה לפעילות של פירמה המאפיינת את שלב ה____________ במחזור חיי המוצר, שכן שלב זה מתאפיין בכך שפירמות מתמקדות במציאת דרכים חדשות או נסיבות חדשות שבהן ניתן להשתמש במוצר.

1
done
by
מיין לפי