Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

את אחת מקבוצת המנהלים של חבר המוכרת טלפונים ניידים בכ50 מדינות ברחבי העולם. באיזו אסטרטגיה תמליץ לנקוט?

1
done
אין באמת הבדלים משמעותיים בין המדינות/שווקים שישכנעו אותי להשקיע באסטרטגיה רב לאומית או חוצת גבולות.
by
מיין לפי

כדי להשיג יתרון תחרותי המבוסס על עלות נמוכה יש לנהל בצורה יעילה את שרשרת הערך הפנימית

1
done
by
מיין לפי

יעדים פיננסיים חייבים להיות מדידים ומוגדרים תאריך יעד

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

חברה מבצעת פעילות אריזה בצורה פחות טובה מהמתחרים ובעלות גבוהה יותר. זו פעילות לא משמעותית ליצירת הערך. מה מהבאים תמליצו?

1
done
by
מיין לפי

עפ״י מודל/תיאוריית המשאבים, ההבדלים בין ביצועי חברות בענף בטווח הארוך נובעים בעיקר מהסביבה הענפית

1
done
by
מיין לפי

הסביבה הפוליטית בשוק הזר אינה משפיעה על ההתרחבות הבינלאומית של החברה

1
done
by
מיין לפי

כניסה לשוק זר באמצעות ייצוא הינה האסטרטגיה המסוכנת ביותר לחברה

1
done
by
מיין לפי

בשנות ה90 נסטלה העולמית החלה לשת״פ עם אסם, שהחלה לשווק ממוצרי נסטלה. כחלק מהשת״פ, נסטלה רכשה 10% ממניות אסם. סוג השת״פ:

1
done
by
מיין לפי

מה מהבאים נכון לגבי אסטרטגיה מעורבת עלות-בידול?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

חברת טקסטילינה היא יצרנית פורטוגלית של מוצרי טקסטיל לענף הרכב. טקסטילינה מכרה עד היום רק ליצרניות רכב באירופה ואחת הלקוחות המרכזיות שלה היא חברת פיאט האיטלקית, לה היא מוכרת טקסטיל לדגמים המשפחתיים של פיאט ושל אלפא רומיאו. לאחרונה, התחילו מנהלי החברה במגעים עם חברת טויוטה היפנית, ומנהלים משא ומתן לגבי מכירת מוצרי הטקסטיל של טקסטילינה לדגמי המכוניות המשפחתיות של טויוטה המיוצרות ביפן. המכוניות של טויטה הן המכוניות הנמכרות ביותר ביפן. על פי המתואר, באיזו אסטרטגיית צמיחה או התרחבות מנסה לנקוט חברת טקסטילינה?

1
done
by
מיין לפי