Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

כיצד נראות ישיבות של טיפוס E לפי טיפוסי PAEI?

1
done
במסדרון בעמידה (טיפוס P), מסודרות לפי כללים (טיפוס A), ארוכות תוך דגש להקשבה (טיפוס I).
by
מיין לפי

גל היא עובדת יצירתית מאוד. מדי יום היא דוגלת במנטרת ״אם לא לקחת סיכון היום, היום התבזבז״. היא כל הזמן חושבת מה אפשר לחדש וההחלטות שהיא מקבלת הן ממש נכונות לאותו הרגע מבלי להתבסס על גורמי עבר. קשה מאוד לתאם איתה פגישה כי לא ברור מתי היא תבוא ומתי היא תלך הביתה, וגם כשכבר הצלחת לתאם איתה פגישה, הפגישות מאוד סוערות. איזה טיפוס לפי PAEI העובדת גל?

1
done
by
מיין לפי

דנה היא מנהלת שכל עולמה זה ליצור איזון בין העובדים. היא מאוד אוהבת הרמוניה, חשוב לה שיהיה הסכמה כללית בצוות. היא רגישה מאוד לעובדים שאיתה, היא משתפת את כולם בהחלטות שיש לקבל, ושמה דגש עיקרי על קשב. איזה טיפוס PAEI נחשבת דנה?

1
done
by
מיין לפי

אבי הוא העובד הכי עסוק במשרד. כל הזמן הוא מתמקד במטלות שעליו לבצע, מה מבוצע עכשיו, ועד כמה העובדים שאיתו עובדים קשה. הוא מסור לגמרי לעשייה, ובעל מוטיבציה אדירה לבצע משימות. אין מצב שמישהו מגיע לפני אבי ועוזב אחריו. תמיד כשיש פגישות, הוא עומד במסדרון ומקשיב, נראה שהוא רק מחכה שהפגישה תיגמר כדי שיוכל לחזור לעבוד. איזה טיפוס PAEI אבי?

1
done
by
מיין לפי

אוסנת היא מנהלת משאבי האנוש הכי מסודרת ומאורגנת במדינה. תמיד במשרד שלה יש סדר מופתי, כל פעם שהיא צריכה לקבל החלטה לוקח לה המון זמן מאחר והיא מאוד איטית, זהירה ומחושבת. היא תמיד מוודא שהמערכת רגועה ושאין בעיות, אף פעם לא מאחרת ובאמת העובדת הכי מסודרת שיש. איזה טיפוס PAEI אוסנת?

1
done
by
מיין לפי

מה יכול לעכב טיפוס E לפי טיפוסי PAEI?

1
done
by
מיין לפי

מה יכול לעכב טיפוס P בטיפוסי PAEI?

1
done
by
מיין לפי

מה יכול לעכב טיפוס A מבין טיפוסי PAEI?

1
done
by
מיין לפי

מה יכול לעכב טיפוס I (משלב) מבין טיפוסי PAEI?

1
mood
by
מיין לפי

מהם מקורות הקשיים שבקבוצת עבודה מגוונת?

1
done
by
מיין לפי