Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

בסיכום מחקר ה ERA ( English and Romanian adoptee study ) נמצא שהילדים שחוו חסך עד גיל של 6 חודשים לפחות הראו חסך פסיכולוגי. החוקרים קראו לחסך: deprivation specific psychological pattern (DSP) . איזה סימן חסך מהבאים ה-DSP לא כולל?

1
done
by
מיין לפי

מחקרים שעוקבים אחרי פגים מראים תמונה התפתחותית שונה כשהם מגיעים לגיל בית הספר. על מה יכולה להצביע העובדה כי קשה לחזות את המסלול ההתפתחותי רק על פי שבוע הלידה של הפג?

1
done
by
מיין לפי

במה התיאוריה של אריקסון שונה מהתיאוריה של פרויד?

1
done
by
מיין לפי

באיזו תקופה במהלך ההיריון נקבע האם יהיו תאומים?

1
done
by
מיין לפי

במחקר של 1974, Cohen & Campus נמצא שכאשר הילד היה בחדר עם שני הוריו ונסיין לא מוכר, הוא שהה זמן רב יותר ליד האם מאשר ליד האב. על מה מעיד ממצא זה?

1
done
Monotropy – לפי בולבי, קיימת נטייה חזקה לייצר התקשרות עיקרית עם דמות אחת ראשית ולאחריה אפשר לייצר התקשרויות עם דמויות נוספות. ואז יש היררכיה. הדמות הראשונית היא האם ואז עם שאר הדמויות זה יהיה שונה בהיררכיה, בחוזק, בעומק.
by
מיין לפי

לפי הסרט ״בייביז״ בו צפינו בתרגול, מה מהבאים מתאר תגובה מעגלית שניונית?

1
done
תגובה מעגלית שניונית מערבת אובייקט חיצוני. מניפולציה על אובייקט חיצוני. בטעות נגעתי ברעשן והוא רשרש, אני לוקח אותו והפעם מרשרש בכוונה. מפסיק ומרשרש שוב ושוב. קרה במקרה ומרגע שהבנתי אותו אני חוזר על זה שוב. הוא עדיין לא יכול לצפות מראש מה יקרה כשהוא מזיז את הרעשן אך מרגע שזה קרה הוא יכול לשחזר את זה ולהבין את הקשר בין הפעולה שלו לתוצאה.
by
מיין לפי