Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

כל עובדי המשרד תמיד מתבדחים על כך שדני 'חי בעולם משל עצמו'. הוא מבלה את מרבית שעות העבודה מסוגר בחדרו מול המחשב, לא טורח בכלל להתעניין בשאר הקולגות שלו, ובאופן כללי לא מגיב באופן מתאים כל כך לסיטואציות חברתיות. לפי תיאוריית Five Types of Followers, סביר להניח כי דני הוא מונהג מקבוצת:

1
done
by
מיין לפי

רונן מנהל את מחלקת הגינון בעיריית באר שבע. יש לו חמישה עובדים מנוסים שעובדים במחלקת הגינון למעלה מ-20 שנים כל אחד. למרות הותק הרב שצברו, המוטיבציה שלהם להגיע כל בוקר לעבודה נותרה גבוהה - הם הקפידו להגיד לרונן כמה הם נהנים במקום עבודתם, והנאתם ניכרה בביצועיהם. לפי ה-Situational Leadership Theory של Hershey & Blanchard, איזה סגנון מנהיגות סביר להניח שרונן ייבחר להשתמש?

1
done
by
מיין לפי

מהו ההבדל בין הסגנון המאציל של הרשי ובלנצ'רד, לבין סגנון 'שב והנח' של לוין ליפיט וויט?

1
done
by
מיין לפי

מה ההבדל בין המושג "מנהיגות תומכת לא נאמנה" (איינרסן ועמיתיו; מנהיגות אפלה הרסנית) למושג "מנהיגות מתקנת פסיבית" (באס ועמיתיו; מודל הטווח המלא)?

1
done
by
מיין לפי

נויה עובדת בחנות בגדים. בכל משמרת היא משתדלת לעשות את המינימום המקסימלי - היא אינה עוזרת ללקוחות או לתחזק את החנות. הדבר היחיד שנויה מוכנה לעשות הוא לעשות חשבונות ללקוחות. התנהגותה של נויה גורמת לקונפליקטים רבים בינה לבין מנהלת החנות ושאר הצוות, שכן לטענתם הסיבה היחידה שנויה אינה מסכימה לזוז מהקופה היא שכך היא מרוויחה הכי הרבה בונוסים. לפי תאוריית Five Types of Followers, סביר להניח שנויה היא מונהגת מסוג:

1
done
by
מיין לפי

סנורדן היה מנהל מערכות בכיר בארגון מודיעיני גדול בארה"ב, החליט יום אחד לפרסם מידע סודי שגרם למ בוכה אדירה לממשל האמריקאי. הוא גילה שיש מעקב פולשני אחר האזרחים, והדליף את המידע בשם האידיאלים שהוא האמין בהם, והיה מוכן להקריב את חייו (כיום מסתתר ברוסיה). לפי תאוריית Five Types of Followers של קלרמן, סביר להניח שסנורדן הוא מונהג מסוג:

1
mood
by
מיין לפי

לפי התאוריה על פי התיאוריה Two Faces of Charisma של הוואל, כיצד סביר להניח שתיראה ההתנהגות של מנהיג כריזמטי חברתי?

1
done
by
מיין לפי

למייקל שני עובדים בולטים - עדן ויעל. בעוד שמייקל מרבה להתייעץ עם עדן ומראה לו אכפתיות רבה, הוא אינו מרבה להתייעץ עם יעל או להביע את אמונו בה בדרכים אחרות. כתוצאה מכך, עדן הרבה יותר מחובר לארגון מיעל. לפי Leader Member Exchange Theory, ניתן לומר כי:

1
done
by
מיין לפי