Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

בקטע מהסרט 'חיילים היינו' אמר המפקד לחיילים שהפתרון נמצא בהם ושהוא מאמין בהם. לפי מודל הטווח המלא, זו דוגמה ל:

1
done
by
מיין לפי

אם מנהיג הוגדר 'מנהיג מעצב' לפי מודל הטווח המלא, אזי:

1
done
by
מיין לפי

בסרט 'חיילים היינו' סיפר משל מעורר השראה שמוסר ההשכל שלו היה שעל החיילים לדאוג אחד לשני. לפי מודל הטווח המלא, זו דוגמה ל:

1
done
by
מיין לפי

בעזרת נאום קצר, מנדלה הצליח להעביר מסר מאוד גדול לקפטן נבחרת הרוגבי. הוא אומר לו שכדי שהשחורים והלבנים יצליחו להתפייס הם צריכים משהו להתאחד סביבו, והקבוצה היא מה שהאומה צריכים להתאחד סביבו. הוא בעצם אומר לו שכדי שתהיה אומה מאוחדת, הם צריכים לזכות בגביע העולם ברוגבי. לפי מודל הטווח המלא, זו דוגמה ל:

1
mood
by
מיין לפי

להלן קטע המתאר בקצרה חלק מפועלו של לוי אשכול: בכל מקום שהוא היה הוא הקים שדרת ניהול לעשרות שנים אח"כ, אחד המקומות הבולטים היה במשרד האוצר. הוא אסף חבורה של עובדים צעירים והכשיר אותם להמשיך את דרכו ותפיסתו. "זרוק אותם לים, מי שישחה ויגיע לחוף – טוב ושפיר; מי שיטבע – עוד יותר טוב" הוא לא רצה עובדים שיעשו את מה שהוא אומר, הוא רצה עובדים שמסוגלים "לשחות" בעצמם ולחשוב באופן עצמאי. גם כראש ממשלה, הוא חיפש תמיד לשמוע דעות אחרות ושונות משלו, רצה שאנשים יאתגרו את החשיבה שלו ושלהם. לפי מודל הטווח המלא, בקטע לעיל מופיעות התנהגויות מסוג:

1
done
by
מיין לפי

בן גוריון האמין ברעיון של הפרכת השממה בנגב ועבר בעצמו לגור שם. הוא לא הרשה לעצמו יותר ממה שדרש מהם. לפי מודל הטווח המלא, התנהגותו של בן גוריון היא דוגמה ל:

1
done
by
מיין לפי

בזמן משבר הקורונה יוסי קפלן ניהל דיור מוגן. כשהכאוס השתולל בחוץ - היה ברור לו שעליו להחזיר את השליטה לידיו. הוא כינס את צוות העובדים לישיבת חירום והציג בפניהם את התמונה המלאה. הוא הבהיר להם שהעתיד כרגע אינו ברור, ושככל הנראה יערכו שינויים והתאמות. הוא למעשה הגדיר את המטרות, מתאר את הקשיים, מתווה דרך ברורה להתמודדות ומשכנע אותם שזו הדרך הנכונה. לפי מודל הטווח המלא, זו דוגמה ל:

1
done
by
מיין לפי

בזמן משבר הקורונה יוסי קפלן ניהל דיור מוגן. כשהכאוס השתולל בחוץ - היה ברור לו שעליו להחזיר את השליטה לידיו. היה נוכח והיו תקופות שלא עזב את בית האבות. היה שם באירועים, בליל סדר, כל הזמן היה זמין ושימש דוגמה לעובדים. בתי אבות אחרים החלו ללכת אחריו, חיזק את האמונה של העובדים בו. לפי מודל הטווח המלא, מדובר ב: (אנא בחרו בתשובה הנכונה ביותר)

1
done
by
מיין לפי

תיאוריית Behavioral Theory of Charismatic Leadership של קונגר וקנונגו:

1
done
by
מיין לפי

Behavioral Theory of Charismatic Leadership מתייחסת למספר היבטים. מבין התשובות הבאות, איזו תשובה אינה אחד ההיבטים שתאוריה זו מתייחסת אליהם?

1
done
by
מיין לפי