Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

במימוש שיפור תמונה של צללים רכים (Soft Shadows), נבצע בדיקת "אותו צד" (ln*vn>0) על קרן ההצללה המרכזית, ואם הבדיקה שלילית - לא נצטרך ליצור אלומת קרני הצללה כלל

1
done
by
מיין לפי

בשיפור התמונה של צללים רכים (Soft Shadows) יהיה זה נכון מבחינת פיתוח מונחה אחראיות (Responsibility Driven Design - RDD) לתת לבצע את חישוב אלומת הקרניים במחלקה Camera

1
done
by
מיין לפי

בהוספת שיפורי תמונה של זכוכית ומשטח מט (Blur Glass & Glossy Surface), על מנת ליצור אלומת קרניים אנחנו משתמשים במשטח מטרה (BlackBoard) שנוצר על בסיס נתונים קיימים ובתוספת גודל משטח מטרה (כגון רדיוס או גודל צלע המלבן\הריבוע) בלבד, בדומה לשיפור תמונה של צללים רכים (Soft Shadows)

1
done
by
מיין לפי

בשיפור התמונה של עומק שדה (Depth of Field) יהיה זה נכון מבחינת פיתוח מונחה אחראיות (Responsibility Driven Design - RDD) לתת לבצע את חישוב אלומת הקרניים במחלקה RayTracerBasic

1
done
by
מיין לפי

מטרת שיפור תמונה של החלקת העקומות (Anti-Aliasing) הינה פתרון לבעיית צללים חדים מדי (hard shadows)

1
done
by
מיין לפי

באיזה משיפורי התמונה שלמדנו לא מחשבים את הממוצע של צבע הקרניים שבאלומה?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי
by אורי פרלמוטר
אורי פרלמוטר 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 30
צללים רכים לא יודעים ממוצע מהו
by

איזו מהבעיות לא נפתרת ע"י שימוש באלומת קרניים (super sampling) במקום קרן בודדת?

1
done
by
מיין לפי
by אורי פרלמוטר
אורי פרלמוטר 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 30
כל הצללים מלאים וזו בעיה שלא נפתרת
by

איזו טענה נכונה לגבי שיפור של צללים רכים (Soft Shadows)?

1
done
by
מיין לפי

איזו מהשיטות הבאות של יצירת נקודות באזור מטרה עבור אלומת קרניים (super-sampling pattern) הטובה ביותר מבחינת איכות התמונה וללא תופעות לוואי (בלי קשר לביצועים)?

1
done
by
מיין לפי

שימוש בתבנית עיצוב (design pattern) מתודת תבנית (Template Method) מקטינה סירחון קוד של חזרות מיותרות (needless repitition)

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי