Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

רשת "למטייל" מציעה מגוון מוצרים לטיילים ולאנשים היוצאים לקמפינג או טיול. ניתן למצוא בסל המוצרים שלהם: בגדים, תיקים, נעליים, אוהלים, גזיות, צידניות, אולרים, פנסים, מפות וכדו'. מה ניתן לומר על אסטרטגית כיסוי השוק שלהם:

0.83
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

___________הם פתרונות אפשריים לצרכים אנושיים. הם סובייקטיביים ומעוצבים על ידי מאפייני האישיות והתרבות של הצרכן הספציפי:

1
done
by
מיין לפי

מה מהבאים אינו נכון:

1
done
by
מיין לפי

מה נכון לומר על ההבדל בין הגישה השיווקית לגישת המכירות?

1
done
by
מיין לפי

מהו מבנה התהליך השיווקי?

1
done
by
מיין לפי

מהם המדדים לבחינת אטרקטיביות של שוק?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

ביולי 2011 התארגנו הצרכנים והפסיקו לקנות קוטג' תנובה בשל מחירו הגבוה, איך היית מגדיר את המהלך לפי מודל חמשת הכוחות של פורטר?

1
done
by
מיין לפי

מה נכון לומר על מוצרי חיפוש:

1
done
by
מיין לפי

איזה מהבאים הוא דוגמה לאסטרטגיית מיתוג של הרחבת מותג באמצעות הרחבת קטגוריה?

1
done
by
מיין לפי

במחקר שערכו מנהלי השיווק של איקאה בישראל, נמצא כי צרכנים המעוניינים לחדש את המטבח מתלבטים בעיקר בין איקאה ובין נגרים מקומיים המספקים מוצרים דומים באיכות גבוהה יותר ובמחיר גבוה יותר. מה מבין הבאים יגדיר את התחרות באופן מיטבי:

1
done
by
מיין לפי