Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

רשת BBB הזמינה את לקוחותיה להשתמש באפליקציה המאפשרת לתת לכל משתמש הטבות ייחודיות. ניתוח נתוני השימוש באפליקציה מאפשרים את קביעת מדיניות ההטבות. ניתוח זה הוא:

1
done
by
מיין לפי

בענף הקייטרינג מקובלות שיטת העבודה לצורך קביעת המחיר. בשיטה זו קובעים את מחיר המנה בהתאם למחיר אותו קובעת החברה היוקרתית ביותר בקטגוריה. שיטת המחרה זו היא המחרה מסוג:

1
done
by
מיין לפי

לפי מודל חמשת השלבים להתנהגות הצרכנים:

1
done
by
מיין לפי

כשמנתחים את קטגורית דגני הבוקר, על מגוון המוצרים ומערכת ההפצה המוכרת לנו מהמכולות והסופר מרקטים. סמנו את המשפט שלא נכון לומר לגבי דגני הבוקר:

1
done
by
מיין לפי

בתהליך השיווקי, השלב המשמעותי הבא אחרי ניתוח הסביבה הוא:

1
done
by
מיין לפי

על פי הטבלה ניתן לומר כי:

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

חברת מובילאיי הישראלית, הינה החברה המובילה בעולם למערכות סיוע למניעת תאונות דרכים, מוצריה מוגנים בפטנט. היא הוקמה ב 1999 ע"י פרופ' אמנון שעשוע וזיו אבירם, הונפקה בנאסד"ק ב- 2014 ונמכרה ב-2017 לחברת אינטל העולמית בסכום שיא של 15 מיליארד דולר. החברה משווקת היום את מערכותיה ליצרניות הרכב הגדולות בעולם, אשר מתקינות אותן ברכבים המשווקים ללקוחותיהם, כחלק אינטגרלי ממערכות הרכב. במקביל, מציעה החברה מערכת, הנמכרת לנהגים פרטיים שבמכוניותיהם לא הותקנה המערכת על ידי היצרן. מערכת זו נרכשת ישירות על ידי הנהגים ומותקנת על ידי מתקינים מורשים. במקביל פועלת החברה לשיווק המערכות בציי רכב גדולים של חברות מסחריות. לאחרונה נחקק חוק בישראל המקנה הנחה באגרת הרישוי לנהגים שיבצעו התקנה של מערכת זו ברכביהם. מה ניתן לומר על קהל היעד אליו פונה החברה?

1
done
by
מיין לפי

איזה מהמשפטים הבאים הוא המתאים ביותר לתיאור "מותג לוחם" -

1
done
by
מיין לפי

מה ניתן לומר על אסטרטגית כיסוי השוק של החברה?

1
done
by
מיין לפי

ההטבה הניתנת לנהגים בגין התקנת המערכת, ניתנת לתיאור כחלק מ-

1
done
by
מיין לפי