Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

חברת "אבן קיסר" משקיעה מאמצים רבים בהדרכת מתקיני שיש עצמאיים (מתקינים חיצוניים שאינם עובדי החברה) וטיפוח הקשר עימם ומעניקה פרסים יקרי ערך למתקינים המגיעים להיקפי מכירה גבוהים של משטחי אבן מתוצרתה. אסטרטגיה שיווקית זו היא אסטרטגיה מסוג:

1
done
by
מיין לפי

לצורך בחינת כדאיות כניסה לשוק הגרמני של חברה בתחום מכונות תעשיה, אנליסט החברה ביצע ניתוח של נתונים סטטיסטיים על התעשייה ומדדים כלכליים שמפרסם משרד הכלכלה הגרמני. מדובר במחקר מסוג-

1
done
by
מיין לפי

חברה למכשירי כתיבה שוקלת להשיק מותג חדש בתחום כלי הכתיבה ולצורך כך החליטה לפלח את השוק. הצרכנים לשלוש קבוצות עיקריות - ילדים בבית הספר, סטודנטים ואנשי עסקים. זהו פילוח מסוג:

1
done
by
מיין לפי

בענף האופנה מקובלת שיטת העבודה לפי מכפילים לצורך קביעת המחיר. היבואן המיבא את המוצר מכפיל את עלותו ב-2 לקביעת המחיר הסיטונאי ואילו הקמעונאי מכפיל את עלות שוב ב-2 כדי לקבוע את המחיר לצרכן. שיטת המחרה זו היא המחרה מסוג:

1
done
by
מיין לפי

איזה מהמשפטים לגבי מחזור חיי המוצר נכון:

1
done
by
מיין לפי

איזה מהבאים אינו צפוי להשפיע על רמת המעורבות של הצרכן בקבלת החלטות צרכניות:

1
done
by
מיין לפי

שוק המורכב ממספר רב של מוכרים וקונים אשר המוצרים בו נמכרים בטווחי מחירים שונים (לעומת במחיר . שוק יחיד) מתאים להגדרה של שוק הפועל ב:

1
done
by
מיין לפי

על פי מחקר קצב החדרת מוצרים חדשים, איזה מהמשפטים הבאים מתאר נכון את פלח שוק הלקוחות. החדשניים:

1
done
by
מיין לפי

חברה שמשווקת ג'ינסים שינתה את ההגדרה של הפעילות שלה. ההגדרה המקורית הייתה- "אנחנו מייצרים ג'ינסים." וכעת מבקשת החברה להגדיר את הפעילות כ-"הופכים את החיים לנוחים". ההגדרה החדשה היא יישום של :

1
done
by
מיין לפי

מה מהבאים אינו מהווה חיסרון באיסוף מידע בקבוצות מיקוד?

1
done
by
מיין לפי