Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

בשנת 2017 נכנסה החברה להשקעה במפעל חדש בדימונה שיתמחה במגבונים לחים המתפרקים במים ומשמשים כתחליף לנייר טואלט רגיל. להלן ציטוט מראיון עם מנכ"ל החברה אמנון ברודי "הנייר הטואלט הלח יכול להיות מוצר שמלווה את לקוח עד 120 . להערכתי זה יהיה מוצר הגדול ביותר בשוק. זה תחום שצומח בארה"ב ובאירופה בכ־ 10% – 12% בשנה. זה המון ". – כיצד ניתן לתאר מהלך זה -

1
done
by
מיין לפי

מה נכון לומר על מוצרי יחוד:

1
done
by
מיין לפי

מה מהבאים ניתן לומר על לקוחות עסקיים (B2B). בהשוואה ללקוחות פרטיים (B2C) :

1
done
by
מיין לפי

אתר המכירות אמזון השיק לאחרונה פלטפורמה חדשה בשם Amazon Hand-Made המיועד למכירת מוצרים בעבודת יד על ידי האומנים והיצרנים הקטנים בעצמם. אם את/ה מנהל/ת של אתר המכירות Etsy שמהווה היום את הפלטפורמה האינטרנטית המובילה של מכירת מוצרי אומנות ועבודת יד, איך היית מגדיר/ה את האיום התחרותי שמציגה כעת לחברה אמזון, על פי מודל פורטר:

1
done
by
מיין לפי

סטרט אפ ישראלי המתמחה בטיפולי שימור לפרי הדר לאחר הקטיף (להאריך את משך החיים של הפרי מקטיף ועד רקבון) מתקשה בחדירה לשוק האמריקאי בגלל התבססות על חומרי גלם שאינם תואמים את התקן האמריקאי. מצב זה מתאר גורם משפיע בסביבת המקרו מסוג –

1
done
by
מיין לפי

כאשר חברת פיליפ מוריס המשווקת את מותג הסיגריות מלבורו ניסתה לחדור לשווקים במזרח עם המותג המפורסם שלה, היא נתקלה בתחרות מחירים מצד מגוון גדול של מותגי סיגריות מקומיים זולים. לכן השיקה בשוקים אלו מותג זול יותר בשם Bond לצד המותג הרגיל. זוהי דוגמה ל:

1
mood
by
מיין לפי

"לשטראוס מוצר יחודי בשם גלידוניות המציע חטיפי גלידה בטעמי שוקולד-וניל מצופים בשוקולד. לאחרונה שטראוס הוציאו לשוק מוצר חדש "גלידוניות שוקולד – בננה". החידוש של המוצר הוא:

1
done
by
מיין לפי

כאשר צרכנים אינם מוכנים לשלם בעבור מוצר מסוים המשמעות היא:

1
done
by
מיין לפי

סדר התהליך השיווקי הנכון הוא?

1
done
by
מיין לפי

בנק הפועלים השיק את הסלוגן הבא: "בנק הפועלים – להיות ראשון זה מחייב". הסלוגן משקף את אסטרטגית המיצוב הבאה:

1
done
by
מיין לפי