Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

בחברת "סגה" העובדים מתארים כי יש כל הזמן מסיבות במשרד ולא מתבצעת כמעט עבודה. על פי הנלמד בכיתה בנושא מנהיגות, איזה סגנון מנהיגות מאפיין את המנהלים בחברת "סגה" על פי על פי הסריג הניהולי של בלייק ומיוטון (גישה התנהגותית למנהיגות)?

1
done
by
מיין לפי

"יש אנשים שנולדו להיות מנהיגים ומגיל צעיר כולם יודעים שהם נועדו לגדולות...גם אם יהיו במדבר סהרה וגם אם בסביבה עירונית ..." איזו גישה סותרת באופן הטוב ביותר טיעון זה?

1
done
by
מיין לפי

להלן תרשים המבנה הארגוני של חברת תנובה נכון לומר כי המבנה הינו:

1
done
by
מיין לפי

באחד מנאומיו של מנכ"ל הארגון לעובדים, הוא אומר: "הארגון נמצא במצב משברי ואם לא נתגייס כולנו יחד, המצב יהיה בכי רע. אני יודע על מה אני מדבר משום שאני המנכ"ל. אם נתגייס כולנו נצליח לצמצם את הפיטורין בכ- 20%.

1
done
by
מיין לפי

על פי הספר במחקר שהשווה בין מנהלים סינים לבין מנהלים אמריקאים נמצא כי:

1
done
by
מיין לפי

נדב רוצה שיוסי העובד שלו ישקיע יותר בפרויקט החדש שחשוב מאוד לארגון. הוא מזמין את יוסי לשיחת מוטיבציה. למחרת, לא רק שיוסי לא משקיע יותר, נראה שהוא משקיע פחות. על פי הנלמד נכון לומר כי:

1
done
by
מיין לפי

ירון מנהל מפעל מוערך על ידי עובדיו, הם מספרים עליו שמעבר להיותו המנהל שלהם, יש לו ידע עצום. על פי הנלמד מה נכון לומר?

1
done
by
מיין לפי

בשיחה בין מנהל צוות תקשורת לבין שניים מעובדיו המסורים והאחראים ביותר, הוא ביקש מהם לדחות את יציאתם המתוכננת לנופש על מנת שיעמדו בתאריך היעד להגשת פרויקט חשוב. הוא ניגש לעובדיו ואמר להם: "אני ממש מתרשם מהעבודה שעשיתם בפרויקט הקודם, מאוד הייתי רוצה לשמוע את דעתכם, אשמח שנשב יחד ונחשוב על דרכים בהן נוכל לעמוד בתאריך היעד" באלו טקטיקות השפעה השתמש המנהל?

1
done
by
מיין לפי

מצ"ב תרשים ארגוני של חברת אוסם. נכון לומר כי מבנה החברה הינו

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

בחברת "סגה" העובדים מתארים כי יש מיקוד רב במשימות שיש לבצע ואין התייחסות להיבטי שביעות רצון ומורל הצוות, איזה סגנון מנהיגות מאפיין את המנהלים בחברת "סגה"?

1
done
by
מיין לפי