Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

בחברת "סגה" העובדים מתארים כי יש מיקוד רב במשימות שיש לבצע ואין התייחסות להיבטי שביעות רצון ומורל הצוות. על פי הנלמד בכיתה, מה סביר כי יתרחש בחברת "סגה" כתוצאה מסגנון מנהיגות הנ"ל?

1
mood
by
מיין לפי

מה מהבאים נכון על פי גישתם של הרשי ובלנצ'רד (גישה מצבית) ?

1
done
by
מיין לפי

שיחת מורל ביחידה צבאית, הינו דוגמא ל..

0.83
done
by
מיין לפי

על פי הספר בנושא מנהיגות, אישיות מנהיג כריזמטי מורכבת מ:

1
done
by
מיין לפי

באיזו נקודה בגריד הניהול (the managerial grid) של Blake & Mouton התחשבות גדולה באנשים והתחשבות קטנה בפרודוקטיביות.

1
done
by
מיין לפי

מאיר קלך עובד בחברת "שקרכלשהו" . מאיר הוא עובד חכם שיודע את עבודתו אבל בעל מוטיבציה נמוכה ולעיתים רבות כלל אינו רוצה לבצע את עבודתו. על פי המנהיגות המצבית של Hersey & Blanchard איזה סוג של מנהל צריך לנהל את מאיר?

1
mood
by
מיין לפי

מה מהבאים נכון לגבי גישת התכונות למנהיגות?

1
done
by
מיין לפי

בחברה מסוימת נקנו לאחרונה שתי מכונות הדפסת תלת ממד לייצור מוצרים שונים, כאשר למעשה מכונה אחת הייתה יכולה לייצר את שני המוצרים. מקרה כזה סביר שיקרה בחברה בעלת מבנה:

1
done
by
מיין לפי

יועץ ארגוני מקיים ראיונות עם שני מנהלים בכירים בארגון כלשהו: מנהל הפיתוח אומר על מנהל הייצור : הוא בסה"כ "פועל" לא בן אדם שחושב קדימה, כל מה שהוא רוצה זה לייצר את אותם מוצרים מיליון שנה ומהר. אין לו שום הבנה שעתיד החברה תלוי בחדשנות, הוא עוד יהרוס את החברה. מזל שלעובדים שלי אין שום מגע איתו. מנהל הייצור אומר על מנהל הפיתוח : אין לבחור הזה כל הבנה שבסופו של יום, החברה מרוויחה כי אני מוציא הרבה מוצרים כל יום שמוכרים אותם. אין לו שום הבנה בתהליכי ייצור, הוא רוצה לפתח איזה צעצוע ולא אכפת לו אם אי אפשר לייצר אותו בזמן סביר. אם העובדים שלי היו פעם אחת שומעים אותו מציע הצעות שהוא מציע בישיבת הנהלה, היו 'אוכלים אותו בלי מלח'. דברים אלה מעידים על כך שמבנה החברה שבה עובדים המנהלים הוא:

1
done
by
מיין לפי

דן עובד בחברת הייטק ויואב בחברה לייצור בטחוני. דן מספר ליואב על מקרה בו המנכ"ל שלו ניסה להיכנס לארגון בלי תג מזהה והמאבטח בכניסה סירב בתוקף להכניס אותו, על אף פי שידע במי מדובר. המנכ"ל העריך מאוד את החלטת המאבטח ונתן לו בונוס כספי כאות הערכה. יואב גיחך במקצת וסיפר שלאחרונה היה גם בחברה שלו מקרה דומה אך בניגוד לתגובת המנכ"ל בחברה בה עובד דן, המנכ"ל שלו התעצבן על החלטת המאבטח לא להכניס אותו וציווה לפטרו. על פי מודל התרבות של שיין ניתן להסיק ש:

1
done
by
מיין לפי