Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

רות תורמת כסף לעניים מכיוון שהיא חושבת שזו חובתה לתרום לנזקקים (1) אך עצם התרומה גורמת לה לתחושה של סיפוק והיא חשה הערכה (2) ניתן לומר כי אלו הם ביטויים:

1
done
by
מיין לפי

אילו צרכים יש לצרכן? מה לא נכון

1
done
by
מיין לפי

השנה נערך פסטיבל הקולנוע הראשון של עמותת "חברים בנגב" בשיתוף עם "מרכז אוטיזם נגב" ו" אוניברסיטת בן - גוריון. לאחר הסרט "מבול" התקיים שיח קצר של הקהל עם ח"כ סתיו שפיר, ולאחר הסרט "העודף בשבילך" - התקיים שיח עם גב' נאווה צפריר, מטפלת ומדריכה מוסמכת במיניות ובטיפול זוגי ומשפחתי, שדיברה על חינוך מיני לנוער ובוגרים עם אוטיזם. המפגש לא היה בתשלום וקיבלו פופקורן חינם אך היה מותנה בהרשמה מראש. לשינוי עמדה קבוע בקרב קהל היעד- נמליץ לעמותת חברים בנגב:

1
done
by
מיין לפי

לפני שנתיים נערך פסטיבל הצגת תיאטרון הראשון של עמותת "חברים בנגב" בשיתוף עם "מרכז אוטיזם נגב" ו" אוניברסיטת בן - גוריון. לאחר הסרט "מבול" התקיים שיח קצר של הקהל עם ח"כ סתיו שפיר, ולאחר הסרט "העודף בשבילך" - התקיים שיח עם גב' נאווה צפריר, מטפלת ומדריכה מוסמכת במיניות ובטיפול זוגי ומשפחתי, שדיברה על חינוך מיני לנוער ובוגרים עם אוטיזם. המפגש לא היה בתשלום וקיבלו פופקורן חינם אך היה מותנה בהרשמה מראש. לשינוי עמדה קבוע בקרב קהל היעד. קהל היעד של פסטיבל הסרטים שנערך מפולח על בסיס:

1
done
by
מיין לפי

לפי מטריצת בעלי העניין, כאשר כוח ההשפעה גבוה והעניין נמוך: אנו במצב של-

1
done
by
מיין לפי

מטריצת בעלי העניין: במצב בו קיימת קבוצה שמכילה אנשים שהשפעתם נמוכה וגם מידת העניין נמוכה כדאי שנפקח עין על הקבוצה ונפעל בהתאם להתפתחויות ולצורך- איך נפעל מול הקבוצה?

1
done
by
מיין לפי

גישת ההפחדה טוענת כי:

1
done
by
מיין לפי

קיימים שני סוגי פחד: 1. פחד משתק 2. פחד מניע לפעולה מה נכון לגבי אסטרטגיית הפחדה?

1
done
by
מיין לפי

מה מהמשפטים הבאים אינו נכון לגבי שימוש באסטרטגית ההפחדה כלפי ילדים:

1
done
by
מיין לפי

לפי תיאוריית ההשפעה החברתית של קלמן, מדובר ב: (התרצות, הזדהות והפנמה)

1
done
by
מיין לפי