Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

רשת אופנה בחרה להציע הטבות ייחודיות ליום האישה ללקוחות הנאמנות שמקום המגורים שלהן בדרום הארץ ובצפונה. ההחלטה להתמקד בלקוחות הנאמנות הגרות בדרום הארץ ובצפונה היא דוגמה לפילוח לפי משתנים:

1
done
by
מיין לפי

ברמת השרון נפתח לאחרונה סופרמרקט חדש המוכר מגוון רחב של מוצרים שהמשותף לכולם, שהם מותאמים ללקוחות הרגישים לגלוטן. ניתן לומר שהסופרמרקט החדש מפעיל אסטרטגיית כיסוי שוק מסוג:

1
done
by
מיין לפי

חברת נייק השיקה כדורגל חדש לקראת המונדיאל המיוצר בסטנדרט ייחודי המשמש את משחקי המונדיאל. ברחבי הארץ הציבו שערים שבהם יכולים אנשים לנסות להבקיע, לצלם, להעלות לרשת החברתית, לקבל מגנט- זאת אחי שמילאו פרטים אישיים. שלוש השאלות הבאו מתייחסות לפעולה שיווקית זו: 1. מהי הפעולה הטקטית בה נקטה החברה הנוגעת לתקשורת שיווקית (promotion)

1
sentiment_very_satisfied
מקושר לעוד שתי שאלות נוספות, יופיע אותו סיפור עם שאלה 2 או 3
by
מיין לפי

חברת נייק השיקה כדורגל חדש לקראת המונדיאל המיוצר בסטנדרט ייחודי המשמש את משחקי המונדיאל. ברחבי הארץ הציבו שערים שבהם יכולים אנשים לנסות להבקיע, לצלם, להעלות לרשת החברתית, לקבל מגנט- זאת אחרי שמילאו פרטים אישיים. שלוש השאלות הבאו מתייחסות לפעולה שיווקית זו: 2. פעולה זו נובעת מהאסטרטגיה השיווקית של -

1
done
by
מיין לפי

חברת נייק השיקה כדורגל חדש לקראת המונדיאל המיוצר בסטנדרט ייחודי המשמש את משחקי המונדיאל. ברחבי הארץ הציבו שערים שבהם יכולים אנשים לנסות להבקיע, לצלם, להעלות לרשת החברתית, לקבל מגנט- זאת אחרי שמילאו פרטים אישיים. שלוש השאלות הבאו מתייחסות לפעולה שיווקית זו: 3. מטרת פעולה זו היתה

1
done
by
מיין לפי

חברת ד"ר פישר מצאה שאימהות לילדים בגיל הגן יהיו מעוניינות באריזות חד פעמיות של קרם הגנה, עם כמות קטנה, אותה יוכלו הילדים לקחת איתם לשימוש יומי. בעקבות זאת היא פיתחה מוצר חדשני ואיכותי ובנתה קמפיין מכירות חדש לשיווקו. מה התפיסה השיווקית המאפיינת את פעולת החברה?

1
done
by
מיין לפי

איזה מהבאים הוא דוגמה לאסטרטגיית מיתוג של החבת מותג באמצעות הרחבת קטגוריה?

1
done
by
מיין לפי

.איזה מהבאים הוא דוגמה לאסטרטגיית הרחבת קו?

1
done
by
מיין לפי

בפרסומת של יופלה שבה מוצג המסר "שמחה פורצת גבולות", באיזו אסטרטגיית מיצוב השתמשה תנובה

1
done
by
מיין לפי

בשאלה עם הפרסומת של יופלה עם המסר "שמחה פורצת גבולות", חברת תנובה יעדה את הפרסומת לפלח השוק החרדי. פעולה זו נובעת מאסטרטגיה השיווקית של:

1
done
by
מיין לפי