Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

מה ההבדל בין שיווק למכירות?

1
done
by
מיין לפי

חברת תנובה השיקה יוגורט חדש המכיל 20 גרם חלבון (כמות גדולה ביחס לכמות הקיימת ביוגורט רגיל). במסגרת ההשקה הציבה החברה מכונות משחק (משחק המוקרן על גבי מסך גדול בו המשתתפים מצולמים ומופיעים אף הם על המסך) בחדרי כושר ברחבי הארץ. בסיום המשחק קיבל/ה כל משתתפ/ת גביע יוגורט לאחר שמסר את שמו ופרטים אישיים נוספים. 1. מהי הפעולה הטקטית בה נקטה החברה הנוגעת לתקשורת שיווקית? (Promotion)

1
done
יש 3 שאלות על אותו סיפור
by
מיין לפי

חברת שאנל שומרת על מחירים קבועים של הבשמים שלה ולא נוקטת לעולם במבצעים. איזו אסטרטגיית המחרה מיישמת חברת שאנל?

1
done
by
מיין לפי

חברת תנובה השיקה יוגורט חדש המכיל 20 גרם חלבון (כמות גדולה ביחס לכמות הקיימת ביוגורט רגיל). במסגרת ההשקה הציבה החברה מכונות משחק (משחק המוקרן על גבי מסך גדול בו המשתתפים מצולמים ומופיעים אף הם על המסך) בחדרי כושר ברחבי הארץ. בסיום המשחק קיבל/ה כל משתתפ/ת גביע יוגורט לאחר שמסר את שמו ופרטים אישיים נוספים. 2. פעולה זו נובעת מהאסטרטגיה השיווקית של:

1
done
יש 3 שאלות על אותו סיפור
by
מיין לפי

חברת תנובה השיקה יוגורט חדש המכיל 20 גרם חלבון (כמות גדולה ביחס לכמות הקיימת ביוגורט רגיל). במסגרת ההשקה הציבה החברה מכונות משחק (משחק המוקרן על גבי מסך גדול בו המשתתפים מצולמים ומופיעים אף הם על המסך) בחדרי כושר ברחבי הארץ. בסיום המשחק קיבל/ה כל משתתפ/ת גביע יוגורט לאחר שמסר את שמו ופרטים אישיים נוספים. 3. מטרת הפעולה הזאת הייתה:

1
done
יש 3 שאלות על אותו סיפור
by
מיין לפי

על פי הכתבה "המשבר של סמנכ"לי השיווק", חברות גדולות מתקשות בגיוס סמנכ"לי שיווק בשל העולם המשתנה. הסיבה העיקרית היא:

1
done
by
מיין לפי

החברה המרכזית למשקאות (משווקי מותג קוקה קולה בישראל) החליטה לייבא מים בבקבוקים של 0.5 ליטרים של המותג הטורקי elmacik ולמכור אותו בסופרמרקטים, מסעדות, פיצוציות ובארים. מה התפסיקה השיווקית שאפיינה את פעילותה של החברה המרכזית למשקאות?

1
done
by
מיין לפי

לחברת מרצדס בנץ (מכוניות) יש בתי קפה בשם "מרצדס בנץ" בשדות תעופה. איזו אסטרטגיית מוצר זו?

1
done
by
מיין לפי

איזה מהבאים הוא דוגמה לאסטרטגיית מיתוג של הרחבת מותג באמצעות הרחבת קטגוריה?

1
done
by
מיין לפי

מנהל BBB ברחובות רצה לנתח את רמת התחרות בשוק. לאחרונה ממש ליד הסניף עומדת להיפתח חנות חיות מחמד. איזו רמת תחרות מהווה הסניף החדש:

1
done
by
מיין לפי