Discuss, Learn and be Happy דיון בתשובות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

1. לצורך ייעול העבודה במוקד שירות, הוחלט בעת קליטת שיחה מזוהה מלקוח להעביר את פרטי המסך לנציג השירות. לצורך כך הוטל על מנהל המחשוב לחפש תשובה מתאימה. סמן את התשובה המתאימה ביותר:

1
שאלה #23863
done

2. קצב נטישת לקוחות בארגון מסוים עומד על 10% בכל שנה. בהנחה שכמות הלקוחות הנוכחית היא מיליון לקוחות, מהו סדר גודל של לקוחות שיישארו באותו ארגון (בהנחה שלא נקלטו לקוחות חדשים באותן 5 שנים) בתום השנה החמישית?

1
שאלה #23864
done

3. מוקד מסוג טלמרקטינג נחשב כמוקד:

1
שאלה #23865
done

מה נכון ביותר עבור המושג Third Level Support ?

1
שאלה #23866
sentiment_very_satisfied

לקוח שרכש טיטולים בסופרפארם, הוצע לו לרכוש טיטולים בחבילה חסכונית המכילים כמות כפולה באריזה גדולה יותר. פעולה זו נקראת:

1
שאלה #23868
done

6. השלבים בניהול ליד – Lead בארגון הם:

1
שאלה #23870
done

מהו SLA ?

1
שאלה #23872
done

סמן את המשפט המתאר בצורה הנכונה ביותר את המונח pipeLine:

1
שאלה #23873
done

מה מביאים לידי ביטוי בחישוב ערך חיי לקוח – CLV?

1
שאלה #23875
done

איזה מהמשפטים הבאים אינו מאפיין מערכת SAAS סטנדרטית

1
שאלה #23878
done