Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

איזה מהבאים אינו מהווה מימד של שמישות על פי נילסן?

1
done
by
מיין לפי
by Tom Noah
Tom Noah -16 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
בהרצאה 6 ובמאמר של נילסן אמינות כן מופיע בתור מימד שימושיות, והיחיד שלא מופיע זה "שביעות רצון".
by
by Ori Elkobi
Ori Elkobi 20 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 345
לימודיות - המידה שבה הממשק ניתן ללמידה על ידי המשתמש. יעילות - המידה שבה השימוש בממשק הוא יעיל. זכירות - מידת הקלות שבה המשתמש זוכר את פעולות הממשק. שגיאות - כמות הטעויות הפוטנציאלית הקיימת בממשק. שביעות רצון - מידת שביעות הרצון של המשתמש מהממשק. (ויקיפדיה)
by
by Daniel Margalit
Daniel Margalit 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 120
מתקשר לעץ פורש של נילסן (עמ' 56 בסיכום הארוך). easy to learn, efficient to use, subjectively pleasing ו-few errors מהוות חלק מ-usability בעוד reliability הוא חלק מ-practical acceptability
by

עקומת הלמידה שונה בין מערכת המיועדת למשתמש מיומן לבין כזו המיועדת עבור משתמש חדש/מזדמן ב -

1
done
by
מיין לפי
by Nofar Naftchi
Nofar Naftchi 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 0
למה לא כל התשובות?
by
by Gil Abadi
Gil Abadi -1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
נראה לי שזה קשור לגרפים שהוא הראה שקופית 18 במצגת על משתמשים ושימושיות
by

בתוכנית הטלויזיה 1" נגד "100 3 התשובות האפשריות לשאלה מוצגות על מסך מלמעלה למטה וכפתורי הבחירה עליהם נדרש המתמודד ללחוץ מסודרים מימין לשמאל. הבעיה העיקרית עם תכנון זה היא:

1
done
by
מיין לפי

"מכונה לחיתוך נייר מאפשרת להתחיל בפעולת החיתוך רק כאשר שתי הידיים לוחצות בו-זמנית על שני כפתורים שונים." לאיזה מעקרונות העיצוב של נורמן ניתן לשייך דוגמה זו?

1
done
by
מיין לפי
by Ron Amar
Ron Amar 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 80
ידעתיי!!!1
by

בהערכה היוריסטית:

1
done
by
מיין לפי

אילו משיטות ההערכה הבאות מערבות משתמשים הנבחרים כמייצגים את המשתמשים הצפויים במערכת, ומבצעים פעולות עם הממשק?

1
done
by
מיין לפי
by Ron Michaeli
Ron Michaeli 4 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 25
בהערכת מומחה ובסקרים לא מעורבים משתמשים נבחרים המייצגים את שאר המשתמשים?
by
by Amir Stadler
Amir Stadler 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 384
הערכת מומחה - לא משתמשים מייצגים אלא מומחים מקצועיים סקרים - לוקחים משתמשים מייצגים אבל לא מבצעים פעולות עם הממשק (לא באופן שניתן לתחקור בכל מקרה...)
by
by מורן נפטון
מורן נפטון 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 0
אם הם לא מבצעים פעולות מול הממשק, אז מול מה כן?
by
by Amir Feldman
Amir Feldman 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 463
נשמע הגיוני שרוב הסקרים יהיו לאחר שימוש במערכת, יש אופציה גם כנראה של סקרים של כדאיות פיתוח המנשק בכלל אבל זה כנראה פחות נפוץ. נשמע כמו תשובה אפשרית נוספת
by

במערכת ההפעלה של מקינטוש התפריטים ממוקמים תמיד בפס העליון ביותר של המסך. ב ,Windows לעומת זאת, התפריטים ממוקמים בפס אחד מתחת לפס הכותרת. בהנחה שגודל הפריטים בתפריט זהה בשתי מערכות ההפעלה, הפתרון העדיף בהיבט של חוק פיץ (Fitts) הוא –

1
done
by
מיין לפי
by Alon Maharshak
Alon Maharshak -1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 15
למה? לא עדיף מרחק קרוב יותר ופחות תנועה עם העכבר? כלומר הwindows?
by
by Ori Elkobi
Ori Elkobi 5 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 345
"Fitts' law is not just about target size and distance; it's also about the number of targets. The more targets, all else being equal, the longer the task will take. Hierarchicals automatically add one extra target. Making it difficult to enter a second-level menu adds an additional target, the second-level menu itself." גם לפי מה שהבנתי פיץ מעדיף דברים שנמצאים בקצוות של המסך. מקור: http://www.asktog.com/columns/022DesignedToGiveFitts.html
by
by Liran Farage
Liran Farage -2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
ממה שאני מבין, בגלל שהתפריטים במקינטוש נמצאים באותו פס של הכותרת אז אתה נאלץ לזוז פחות עם העכבר. במקרה של וינדוס המרחק גדל לכן מקינטוש עדיף.
by
by Nevo Mashiach
Nevo Mashiach 31 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 395
להיות בקצה פשוט נותן לך גודל אינסופי. כאן זה מוסבר טוב: http://uniqui.co.il/%D7%94%D7%97%D7%95%D7%A7-%D7%A9%D7%9C-%D7%A4%D7%99%D7%98%D7%A1-fitts-law/
by
by Tsiona Cohen
Tsiona Cohen 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 25
טובבבבבבבבב תודה!
by

ציין אילו מהתיאורים הבאים הינם דוגמאות למניפולציה ישירה manipulation) (Direct –

1
done
by
מיין לפי
by Danit Inzua
Danit Inzua 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 145
הקלדה מוחלפת ע"י הצבעה ובחירה
by
by Liad Bercovich
Liad Bercovich 4 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 140
מניפולציה ישירה (באנגלית: Direct Manipulation) מתארת גישה לאינטראקציה בין אדם למחשב שבה האדם מפעיל את המחשב דרך עצמים (objects) כאשר העצמים והפעולות מיוצגים על מסך המחשב באופן רציף והפעולות הפיזיות של האדם על העצמים הן מהירות, מתווספות, ניתנות לשינוי, וזוכות למשוב מידי ומתמשך[1]. ויקפדיה
by

סמן את המשפט הנכון מבין המשפטים הבאים –

1
done
by
מיין לפי
by Nevo Mashiach
Nevo Mashiach 26 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 395
what you see is what you get
by
by Tomer Bitran
Tomer Bitran -1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 26
איפה זה כתוב?
by
by Eliad Shem Tov
Eliad Shem Tov 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 83
עמוד 44 בסיכום הארוך
by
by Mor Levi
Mor Levi 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 490
רלוונטי ל-2022?
by

השיקולים המשמשים לבחירה בין סוגי אמצעי הצבעה שונים כוללים –

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי