Discuss, Learn and be Happy דיון בתשובות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

מה ניתן ללמוד מהמאמר help yourself, we have better things to do

1
שאלה #4780
done

מה ניתן להסיק ממוליכות העור במשתמשים במשחקי מחשב.

1
שאלה #4781
done

Roy Zarviv

Roy Zarviv
יותר מ-6 חודשים
מה?
1

Ronen Butirev

Ronen Butirev
יותר מ-6 חודשים
איך זה קשור ?=\ הייתה דוגמה אחת שעשו ניסוי כזה, כעקרון זה אמור ללמוד משהו על השימושיות.
0

Gil-Or Israeli

Gil-Or Israeli
יותר מ-6 חודשים
יש גרף כזה שמראה מוליכות כשבנאדם משחק נגד המחשב ונגד חבר כשמבקיעים גול. בסיכום עמוד 110
4

עם איזה קיצור מומלץ לעבוד

1
שאלה #4782
done

Yair Landmann

Yair Landmann
יותר מ-6 חודשים
למדנו את החרא הזה?
0

Yael Hochma

Yael Hochma
יותר מ-6 חודשים
כן אבל הוא אמר שצריך חוק ראשון שימנע כמה שיותר התנגשויות וחוק שני להתנגשויות.. וזה לא נראה לי התשובה אלא דווקא ג
-7

Daniel Margalit

Daniel Margalit
יותר מ-6 חודשים
לדעתי התשובה לא מנוסחת טוב. במצגת 9b כתוב "עדיף קיצור באורך קבוע על פני אורך משתנה", משמע התוצר צריך להיות באורך קבוע, לא כמות האותיות שאתה מקצץ
11

Rotem Grimberg

Rotem Grimberg
יותר מ-6 חודשים
הוספתי את התשובה הזו מקווה שזה עוזר
0

מאמר של נורמן הפסיכולוגיה היומיומית- אנחנו תופסים את המוצר לפי

1
שאלה #4783
done

מה המשתמש יכול להכיל בזיכרון לטווח קצר (7+-2)

1
שאלה #4784
done

בשלב הראשון במחזור חיי מוצר טכנולוגי, המשתמשים מעוניינים ב –

1
שאלה #4785
done

כאשר משתמש המעוניין לעבוד עם קובץ חדש לגמרי של Microsoft Word מחליט לבחור את רצף הפקודות "קובץ, פתיחה" במקום "קובץ, חדש", זו דוגמה למקרה של -

1
שאלה #4786
done

Daniel Margalit

Daniel Margalit
יותר מ-6 חודשים
עמ' 200 בסיכום הארוך: כל מה שאנחנו עושים נכנס לפער הביצוע, כל מה שאחרי שביצענו פעולה- נכנס לפער הערכה
6

גישת הניתוח היוריסטי של מערכת אינטראקטיבית –

1
שאלה #4787
done

על פי מאמרו של נורמן,Emotion & Design (2002) , רגש (affect) -

1
שאלה #4788
done

אילו מהגורמים הבאים מהווים אתגר בתחום עיצוב ממשק אדם מחשב?

1
שאלה #4789
sentiment_very_satisfied