Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

"הוא הסתנוור מיופייה המהמם. היה ברור שכל חסרונותיה מתגמדים נוכח המראה המיוחד שלה." עפ"י חומר הקריאה משפט זה הוא דוגמא ל:

1
done
by
מיין לפי
by Paz Shabo
Paz Shabo 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
מה ההבדל בין אפקט ההילה לטעות הייחוס הבסיסית?
by

רון סטודנט ביום ומלצר בערב. הבוקר היה לרון יום קשה והוא מרגיש נורא, אבל בעבודת המלצרות אי אפשר לעשות פרצוף חמוץ, והוא משתדל ככל יכולתו לחייך, למרות שמצב הרוח שלו גרוע. זוהי דוגמא ל:

1
done
by
מיין לפי

סיון נשארה עד הלילה בעבודה על מנת לעשות עריכה והגהה על פרזנטציה. היא יודעת כי הבוס שלה מאוד יכעס אם המצגת לא תהיה מוכנה על הבוקר. הכעס הצפוי של הבוס מהווה עבור סיון:

1
done
by
מיין לפי
by Guy Brill
Guy Brill 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 10
אהלן. תקשיב יש פה טעות.. לפי מבחן מועד ב 2015 אוניברסיטת בן גוריון קורס התנהגות ארגונית התשובה היא עונש. האם תוכל לבדוק את זה? כי לפני 20 דק' פתרתי את מבחן מועד ב' 2015 והמרצה סימן V על עונש. תודה יא אלוף
by
by Michal Nahmani
Michal Nahmani 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 30
התשובה חיזוק שלילי
by

פאבל מנהל בכיר בחברה, ותחתיו מספר מנהלים. אחד מהם, זאב, נוהג לשוחח עם עובדיו יותר מדי בחופשיות ופאבל דואג שמא טשטוש הגבולות הזה יהפך לבעייתי. כדי ללמד את זאב לשנות את התנהגותו, מפעיל פאבל התניה אופרנטית. איזה מהפעולות הבאות מדגימה התניה אופרנטית?

1
done
by
מיין לפי

מבין ארבע התנאים הבאים, באיזה תנאי צפויה רמת הקונפורמיות בקבוצה להיות הנמוכה ביותר?

1
done
by
מיין לפי

בספרו של Greenberg מתואר מחקר שבדק השפעת תכנית הדרכה למנהלים המתמקדת בשיפור כישורי שכנוע והשפעה חברתית. בשלב הראשון הועברו שאלונים בקרב עובדיהם של אותם מנהלים לגבי כישורי השכנוע של מנהליהם. לאחר מכן עברה קבוצת מנהלים אחת הדרכה על טקטיקות שכנוע וקבוצת מנהלים אחרת לא עברה את ההדרכה. זמן מה לאחר ההדרכה שוב העבירו החוקרים שאלונים למדידת כישורי השכנוע וההשפעה של המנהלים. מה נמצא במחקר?

1
done
by
מיין לפי