Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

עפ"י ספר הקורס, מהי למידה פעילה active learning?

1
done
by
מיין לפי

רקפת, כלנית ולוטם מחכות בתור לראיון עבודה. לוטם יודעת שרקפת תעשה כנראה רושם ממש רע על המראיינים עם ההומור הלא-מצחיק שלה, ושכלנית מוצלחת וכריזמטית הרבה יותר. מתי כדאי ללוטם לבקש להיכנס לראיון, ולמה?

1
done
by
מיין לפי

בארגון מסוים נהוגה ישיבת צוות שבועית. ראש המחלקה מנהל את הישיבות בסגנון תוקפני והעובדים מאוד לא נהנים מהישיבה. לקראת כל ישיבת צוות מגיעה המזכירה ומסדרת פינת שתייה חמה בחדר הישיבות. באחד הימים רואה נחום,אחד מחבר הצוות, את המזכירה הולכת עם קומקום חשמלי לכיוון חדר הישיבות ומתמלא תחושה לא נעימה. לאור הידועה לכם בנושא למידה מה מהבאים נכון?

1
done
by
מיין לפי

הפונקציונאליות של רגשות של מודעות עצמית (אשמה,בושה,גאווה וכו') היא שהם מסייעים לנו:

1
done
by
מיין לפי

מחקרו של בנדורה על למידה חברתית (הניסוי שבו חבטה הנסיינית בבובת "נחום-תקום") פרץ לתודעה בעת ויכוח ציבורי בשאלת השפעתם של תכנים אלימים בטלוויזיה. איזה טיעון בוויכוח זה נתמך ע"י ממצאיו של המחקר?

1
done
by
מיין לפי

עפ"י חומר הקריאה, מה נכון לומר לגבי הקשר בין רגשות וחשיבה רציונלית?

1
done
by
מיין לפי

רפאלי וסטון חקרו השפעת הבעת רגש על מכירות בחנויות נוחות. מה תמליצו למנהלים בארגונים לעשות לאור מחקר זה?

1
done
by
מיין לפי

יוג'ין מעוניין לשפר את המוטיבציה של עובדי היקב שבבעלותו, והחליט לעשות זאת באמצעות מתן voice לעובדיו. מה מבין הצעדים הבאים הוא הסביר ביותר שיוג'ין ינקוט בו?

1
done
by
מיין לפי
by Merav Cohen
Merav Cohen 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
התשובה אמורה להיות א...
by
by Dor Kahana
Dor Kahana 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
תוקן
by

מיטל מרוויחה טוב בעבודתה כדיילת ב"אל על" והיא מקבלת הטבות רבות בדמות טיסות חינם לחו"ל. למרות שמיטל לא מסתדרת עם הבוס שלה, היא בוחרת שלא לעזוב את העבודה כי אינה רוצה לוותר על ההטבות שמקבלת. שיקוליה לא לעזוב משקפים:

1
done
by
מיין לפי

חברת התוכנה TobySoft מחפשת עובד לצוות בקרת האיכות(QA). דרישת התפקיד היא מציאת באגים בתוכנות שהחברה מפתחת. העבודה כוללת בדיקה יסודית של המפרט המלא של כל תוכנה, שלב שלב ללא חריגות. בהתאם לנלמד בנושא הבדלים אינדיווידואלים, לתפקיד זה, אם כן, יתאים ביותר:

1
done
by
מיין לפי