Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

על פי תיאוריית הצרכים (Theory of Needs) של מקללנד, אנשים אשר מקבלים סיפוק מניהול עובדים והפעלתם מתאפיינים ב:

1
done
by
מיין לפי

יצחק ומנחם תקציבאים במשרד פרסום גדול. יצחק עובד מצוין ותמיד מגיש את כל הדו"חות בזמן. מנחם מתקשה לרוב לעמוד בדד-ליינים. המחקר של דניאל פיילר על מידע א-סימטרי (The capability asymmetry) מזהיר מפני הטיה המשפיעה על המנהל של יצחק ומנחם. מה עשויה להיות השפעתה של הטיה זו?

1
done
by
מיין לפי
by ים פיאטקובסקי
ים פיאטקובסקי 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 70
למה לא א?
by

יורם כהן מנהל בכיר בארגון לעיבוד שבבים, אומר בראיון לעיתון כי: "הוא אינו נותן אמון בעובדים שלו, משום שהם עצלנים באופן טבעי לא מעוניינים לעבוד, לכן צריך לדחוף אותם כל הזמן לעבוד". איזו גישה מתארת את אמירתו של המנהל?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

עפ"י חומר הקריאה, אינטליגנציה רגשית Emotional Intelligence הינה:

1
done
by
מיין לפי

אלונה שחקנית מפורסמת, שהייתה במצב רוח טוב למדיי, קיבלה הודעה כי היא נכשלה באודישן לסדרה הפיז'מות, היא כעסה מאוד על המפיקה שהכשילה אותה. אפרת, חברתה המעצבנת של אלונה בדיוק חזרה מהרצאה בהתנהגות ארגונית ושומעת את סיפורה של אלונה. במקום לנחם את אלונה, אפרת צוהלת ואומרת לה - אני יודעת! מה שאת חווה כרגע כלפי המפיקה הוא:

1
done
by
מיין לפי

במסדרון בחטיבת הביניים יש מכונת שתייה. המכונה אינה תקינה ולא מעט קורה כי מטבעות נתקעים בה מבלי שתצא פחית שתייה. פעם אחת רענן התעצבן ודפק על המכונה ולפתע יצאה מהמכונה פחית. מאז רענן התחיל לדפוק על המכונה בכל פעם שרצה להוציא פחית שתייה. מהו תהליך הלמידה שעומד בבסיס למידתו?

1
done
by
מיין לפי

בהמשך לשאלת הפחית , פחית השתייה מהווה:

1
done
by
מיין לפי

יורם הקים וניהל חברת סטארט-אפ. החברה מנתה שמונה עובדים ופיתחה מוצר חדשני. יורם, חדור תחושת שליחות והנאה מתהליך הפיתוח, הצטיין בפיתוח הרעיון שבבסיס המוצר ובשיווקו ללקוחות ולמשקיעים. בעקבות הצלחה זו קנתה חברת ענק את הסטארט-אפ. יורם אמנם הפך לאיש עשיר בעקבות האקזיט, אך היה מוקדם עבורו לפרוש, ולכן הסכים לקבל תפקיד ניהולי בחברת הענק. בתפקיד החדש עמד יורם בראש מחלקה בת כמאה עובדים , שעוסקת בפיתוח צ'יפ מיוחד באחד מהמחשבים שמייצרת החברה. על פי מודל מרכיבי העבודה (job characteristics model) , מה נצפה שיקרה למוטיבציה של יורם?

1
done
by
מיין לפי
by ים פיאטקובסקי
ים פיאטקובסקי 4 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 70
למה ג ??
by

נדב מרגיש מחובר לערכי ואמונות החברה שבה הוא עובד. ניתן לומר כי נדב מפגין מחויבות:

1
done
by
מיין לפי

במפעל ייצור נמצאה בשנה האחרונה ירידה במספר ההיעדרויות הלא מוצדקות, בניצול ימי מחלה ובעזיבות עובדים. בישיבת ההנהלה העלו שלושת מנהלי האגפים השערות בנוגע למקור התופעה החיובית. השערתו של איזה מנהל תואמת לחומר הנלמד בקורס:

1
mood
by
מיין לפי