Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

אבקת כביסה "סוד" היא מותג בבעלות חברת נקל. שוק אבקות הכביסה צמח בשנה האחרונה באחוזים מועטים. לסוד נתח שוק יחסית גדול בשוק האבקות. באיזה תא במטריצת נתח השוק של בוסטון ימוקם המותג "סוד"?

1
done
by
מיין לפי

חברת אלבר להשכרת רכב פתחה לאחרונה סניף לשוק החרדי. אסטרטגית הצמיחה היא ______

1
done
by
מיין לפי

חברת הגלידות פלדמן פיתחה מוצר חדש: אריזת גלידה מותאמת לטיולים. לאריזה יכולת לשמור על קור כ-6 שעות רצופות. לפני תחילת שיווק המוצר, בוצע פילוח לקוחות ולהלן סיכום התהליך: המוצר ישווק ל"תושבי ישראל, משפחות עם ילדים, שכיום מוגדרים משתמשים כבדים של גלידות". באיזה בסיס פילוח השתמשה החברה בתהליך זה?

1
done
by
מיין לפי

"טויוטה קמארי היברידית החדשה נוחתת בישראל עם עיצוב מעודכן, רמת אבזור גבוהה ותג מחיר זול יותר מכל המתחרות לאותה רמת אבזור". איזו הצעת ערך (value proposition) מתוארת באסטרטגיית המיצוב הכולל כפי שמובא בטקסט?

1
done
by
מיין לפי

חברת אוסם מבינה כי הגיעה לשיא מכירות הבמבה של כל הזמנים, אך יחד עם זאת הצמיחה במכירות הבמבה בשוק נבלמה. החברה מבקשת למנוע דעיכה או לדחות את הדעיכה ככל שניתן. מה ניתן לעשות?

1
done
by
מיין לפי

מה מהבאים מתאר שינוי משמעותי שחל לאורך שנים בדרך שבה חברות מתייחסות ללקוחות שלהן?

1
done
by
מיין לפי

מחקר שוק מבקש לבחון את דפוסי ההתנהגות המינית של אוכלוסיית הגיל השלישי בישראל. החוקרים ניסחו שאלון, אך מתלבטים מה דרך העברת השאלונים המתאימה לשאלות רגישות בנושא הנדון. איזו מדרכי ההעברה מתאימה ביותר על מנת שיתקבלו תשובות כנות?

1
done
by
מיין לפי
by Eldar Muzikansky
Eldar Muzikansky 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
מישהו יודע להסביר?
by

מה מהבאים נכון בנוגע להשוואה בין שווקים עסקיים ושוקי צרכנים?

1
done
by
מיין לפי

חברה לשיווק רהיטים ממותגים שוקלת את אסטרטגיית ההפצה המתאימה למוצר. איזו הפצה מתאימה?

1
done
by
מיין לפי

בשוק הרהיטים משווקים רבים. המותגים השונים בשוק הרהיטים שונים אלו מאלו מבחינת התועלות והתכונות המוצעות ללקוחות. מה ניתן לומר על המצב המתואר?

1
done
by
מיין לפי