Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

הקונספט שעומד מאוחרי הרעיון של פילוח הוא:

1
done
by
מיין לפי

על פי המודל של גרנרוס (תיאורית הציפיות בענף השירות), במצבים בהם השירות שנחווה בפועל (experienced) הוא טוב יותר מהשירות הצפוי (expected):

1
done
by
מיין לפי
by Omri Lahav
Omri Lahav 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 15
איך התשובה היא ד? היא לא א? או ג?
by
by Maor Ashkenazi
Maor Ashkenazi 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
אני חושב שזה א'.. ג' נשמע לי מוזר. אם הלקוחות יותר משבעים רצון, למה זה כשל ניהולי?
by

שיווק מבודל:

1
done
by
מיין לפי
by Javi Dorfsman
Javi Dorfsman 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 15
מה דעתכם?
by
by Yotam Yaakov
Yotam Yaakov 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 30
בעייתי. חשבתי שזה אף תשובה אבל אפשר למצוא היגיון גם בתשובה המסומנת.. לא ברור
by
by jasmin joffe
jasmin joffe 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
מה ההגדרה של שיווק מבודל?
by
by Tamar Didi
Tamar Didi 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 25
שיווק מבודל- אסטרטגיה שיווקית שבה הפימה מתאימה תמהיל שיווק שונה לכל פלח בו היא פועלת, על ידי תוכנית שיווק ו/או מותג מתאימים, במגמה להגביר מכירותיה ולהגדיל את נתח השוק שלה. באמצעות אסטרטגיה זו מגבירה הפירמה את התועלות של מכלול מרכיבי התמהיל ביחס לצרכיו המיוחדים של כל פלח ובכך משיגה מוניטין, נאמנות למותג וקנייה חוזרת. חסרונה של השיטה - עלויות גבוהות (בייצור, באחזקת מלאי, בפרסום ובשינוע) בהשוואה לשיווק אחיד.
by
by ינאי אנקוה
ינאי אנקוה 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
תמהיל שיווק שונה לכל פלח *בו היא פועלת*. אין הכרח שהפירמה פועלת בכל הפלחים בשוק. אף תשובה אינה נכונה לדעתי
by

פירוש המושג מיצוב:

1
done
by
מיין לפי

השלב בחיי המוצא המאופיין: ירידת מחירים, עליה בעוצמת התחרות, ירידה ברווחיות, הפצה אינטנסיבית:

1
done
by
מיין לפי
by Maor Ashkenazi
Maor Ashkenazi 5 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
זה צריך להיות בשלב הבגרות, בשלב הדעיכה אין הפצה אינטנסיבית. בנוסף, בשלב הבגרות יש את העניין של הקידום - הורדת מחירים.
by
by shirley lansky
shirley lansky 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 35
תוקן מ-ד' ל-ג'
by

בעת ניתוח סביבה חיצונית על הפירמה:

1
done
by
מיין לפי

חברת HP יצאה בפרסום לדגם חדש של מדפסת, הפרסומת שיפרה משמעותית את עמדת הלקוחות כלפי המותג. הפרסומת הצליחה ב:

1
done
by
מיין לפי
by Michal Dan
Michal Dan 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
לדעתי זה א
by
by Javi Dorfsman
Javi Dorfsman 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 15
למה?
by
by Michal Dan
Michal Dan 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
סתם כי ג נראה ממש לא קשור, מה שפוסל את ד ... וא הכי קשור מה שפוסל את ה
by
by Javi Dorfsman
Javi Dorfsman 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 15
אבל אם הם הצליחו לשנות את עמדת הלקוחות, אז תכלס הם הצליחו בכל דבר בפרסום.. לא? השאלה מה היה היעד?
by
by Maor Ashkenazi
Maor Ashkenazi 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
אבל לא אמרו בשום מקום שדפוסי הלקוחות השתנו. זה שאנשים חושבים עליה דברים טובים לא בהכרח אומר שהם יקנו אותה עכשיו. לגבי יעילות המדיה, נראה לי שזה יותר קשור לחשיפה ולשווקים שרצית להגיע והעברת המסר אז זה לא נראה לי כזה קשור כי לא מדברים פה על החשיפה שקרתה.
by
by Maor Ashkenazi
Maor Ashkenazi 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
(אני חושב שזה א')
by

שלב האהדה לפי מודל אימוץ מוצר חדש:

1
done
by
מיין לפי

על פי מודל ANSOFF - היציאה של רשת ML (ביגוד במידות גדולות לנשים) למדינות ערב היא דוגמא ל:

1
done
by
מיין לפי

מה מהבאים הוא מוצר בעל ביקוש שלילי:

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי