Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

יצרנית מכוניות בינלאומית, מבקשת להיכנס לשוק הישראלי. ישנו יבואן שמעוניין לייבא את המכוניות לישראל, וישנם גם אנשי עסקים שונים שמעוניינים לפתוח סוכניות בערים שונות ברחבי הארץ.ליצרנית הרכב, ליבואן ולסוכנים העתידיים - לכולם בעלים שונים . יחד עם זאת , חשוב כי יהיה תיאום בין כל הגורמים הללו בכל הנוגע למתן שירות , אחריות,מימון,ומלאי איזו מערכת הפצה מתאימה ביותר למצב זה?

1
done
by
מיין לפי

באיזה מהמקרים הבאים קיים סיכוי לקונפליקט אנכי בערוץ ההפצה

1
done
by
מיין לפי

קמפיין פרסומי של רשות המסים שמטרתו לגרום לציבור לראות בתשלום מסים התנהגות פטריוטית, התורמת למדינה, יהיה פעילות שיווק מסוג -

1
done
by
מיין לפי

על פי מודל קבוצת יועצי בוסטון, באיזה מסוגי היחידות העסקיות האסטרטגיות כדאי להשקיע? מדוע?

1
done
by
מיין לפי

המותג מרלבורו מוצב בתחילת דרכו כמותג "נשי וסקסי" - אך לא הצליח כל כך. לאחר זמן מה הוחלט לשנות את מיצוג המותג ל-"גברי, קשוח ומחוספס" - מיצוב זה הצליח. על פי תיאוריות בהתנהגות צרכנים ניתן לומר ש:

1
done
by
מיין לפי

איזה מהבאים יכול להפחית סבירות לדיסוננס קוגניטיבי בעקבות רכישה:

1
done
by
מיין לפי

חברת האופנה הוניגמן בארץ מפעילה שלוש רשתות: הוניגמן (לגברים ונשים בוגרים), הוניגמן-קידס (לילדים) ו-TNT לבני נוער. ניתן לומר שרשת הוניגמן מפעילה אסטרטגית כיסוי מסוג:

1
done
by
מיין לפי

יצרני מותג המים Fiji טוענים שהמים שלהם, אשר מקורם במי מעניינות תת קרקעיים באיי פיג'י, נקיים ממזהמים, וטעמם - "טעם גן עדן". מה ניתן לומר על הדימוי הזה?

1
done
by
מיין לפי

מה ניתן לומר על מוצרי נוחות?

1
done
by
מיין לפי

כתגובה לתחרות המחירים בשוק הסלולר, השיקה אורנג' את המותג 012 מובייל. זהו מותג נוסף לקו המוצרים של החברה שיסייע לאורנג' למכור חבילות מוזלות במיוחד. זוהי דוגמה ל:

1
done
by
מיין לפי