שאלה בנוגע לחוק הפיטרי. מביאים לארגון עובדי בנקים לשעבר שלגביהם חל החוק הפיטרי במקום עבודתם הקודם. איזה תהליך יש לבצע על מנת לקבל מהם את הידע שצברו בארגון שלהם?
על פי המקורות, כאשר עובדים מתוך הארגון (ובפרט בבנק או במוסד פיננסי) אחראים על תהליכי ליבה, ההכשרה הקריטית ביותר שעליהם לעבור היא בתחום אבטחת המידע (אפשרות א'),,,.
להלן הנימוקים מהמקורות:
• חשיבות המודעות וההכשרה: המקורות מדגישים כי "נקודת התורפה היא חוסר המודעות של העובדים" וכי לא משנה כמה טכנולוגיות הגנה יותקנו, האחריות והיכולת למנוע פריצות תלויות בציות של העובדים לנוהלים,.
• הנחיות לביצוע פרויקטים: בבחינה לדוגמה מצוין מפורשות כי הצעד החשוב ביותר בהטמעת תהליכי אבטחת מידע בארגון הוא "הגדרה של מדיניות אבטחת מידע והכשרת העובדים למדיניות"