Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

יוסי ראש צוות של 8 עובדים. הוא מלווה את הצוות מהקמתו והם עובדים כבר מספר חודשים על פרויקט מסוים. לאחרונה הוא מרגיש כי אחרי תקופה לא פשוטה של מתחים וחיכוכים, חברי הקבוצה מרגישים כבר הרבה יותר נוח אחד עם השני, המתח פחת, הם מתחילים כבר להתגבש, וסוף סוף יש תחושה כי חברי הקבוצה יודעים כיצד מצופה מהם להתנהג. לאור הנלמד בנושא קבוצות וצוותים סביר כי:

1
done
by
מיין לפי

בקבוצת עובדים התפתחה חשיבה קבוצתית group think מה סביר כי יקרה?

1
done
by
מיין לפי

ארגון בדרום הארץ הרוצה לפתח הליך מיון מועמדים הוגן. לשם כך הוא מכנס קבוצת עובדים שמטרתה תהיה לפעול למען פיתוח הליך מיון הוגן של מועמדים לארגון. הקבוצה מורכבת ממנכ"ל הארגון, עובד ממחלקת הייצור, שני עובדים ממחלקת השיווק, עובד מהמחלקה המשפטית, ושני עובדים ממחלקת משאבי אנוש, אחת מהן מרכזת את הקבוצה. על פי הנלמד בנושא קבוצות וצוותים נכון לומר כי:

1
done
by
מיין לפי

ירון מנהל מפעל מוערך על ידי עובדיו, הם מספרים עליו שמעבר להיותו המנהל שלהם, יש לו ידע עצום. על פי הנלמד מה נכון לומר?

1
done
by
מיין לפי

נועה מנסה לשכנע את הוריה לקנות לה טבעת במחיר 300 שקלים. לשם כך, היא מבקשת מהם לקחת אותה לסרט (מחיר הסרט- 50 שקלים), ולאחר שהם לוקחים אותה לסרט, היא מבקשת מהם לקנות לה את הטבעת. באיזו טקטיקת השפעה נקטה נועה?

1
done
by
מיין לפי

מצ"ב תרשים ארגוני של חברת אוסם. נכון לומר כי מבנה החברה הינו

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

מה מהבאים מאפיין את שלב "הביצוע האפקטיבי בהתאם למודל של טוקמן וג'נסן?

1
done
by
מיין לפי

סטיב ג'ובס, מנכ"ל אפל, נהג לספר על עצמו כיצד קורס מקרי שלקח בקליגרפיה )אומנות הכתב( בעת שפרש מלימודיו בקולג', הוביל לפריצה עיצובית של פונטים לכל המחשבים הנמכרים היום בעולם. לדבריו, אמלא היה נושר מן הקולג' ובכך משוחרר מקורסי החובה הבלתי נחוצים, לא היה ודאי לוקח את אותו קורס קליגרפיה... בתרבותה של חברת אפל, סיפור זה הוא:

1
done
by
מיין לפי

סטודנטית כתבה מכתב מחאה להנהלת המכללה שבה היא לומדת. היא פנתה לסטודנטים שונים במסדרונות וכך החתימה 20 סטודנטים נוספים, והגישה את המכתב להנהלה. על סמך מידע זה, על הסטודנטים שחתמו על המכתב ניתן לומר כי:

1
done
by
מיין לפי

מה מהבאים נכון לגבי גישת התכונות למנהיגות?

1
done
גישת התכונות - או שיש לך את התכונות להיות מנהיג או שלא
by
מיין לפי