Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

איזה סוג של עובד סביר שישתמש בפוליטיקה ארגונית

1
done
by
מיין לפי

אחד מיתרונותיו הבולטים של המבנה ___ הוא גמישות בשימוש בכח אדם.

1
done
by
מיין לפי

ניסויי מעבדה שהראו כי סטודנטים בעלי דעות גזעניות נעשו גזעניים יותר בעקבות דיון קבוצתי בנושא, ואילו סטודנטים בעלי דעות שוויוניות נעשו שוויוניים יותר בעקבות הדיון, מאששים את תופעת ה:

1
done
by
מיין לפי

תקציב המחקר של החברה הוא הגדול ביותר בתעשיית הפרמצבטיקה. כעת מפתחת פייזר כ130 תרופות, חלקן בתחומים חדשים, דוגמת תרופות נגד התמכרות. לפייזר מרכזים אחרים לגילוי תרופות ברחבי ארה"ב, גרמניה, יפן ושווצריה. בנוסף לעבודת מחקר מקורית, מסתייעים המדענים של פייזר בכ200 הסכמי מחקר עם מרכזים אקדמים בכל העולם. על פי הכתוב בקטע, סביר ביותר להניח שהנחת היסוד בדבר טבע והאמת והמציאות (על פי מודל התרבות הארגונית של שיין) בחברת פייזר מושתתת בעיקר על

1
done
by
מיין לפי

המבנה המומלץ בהתאמה לאסטרטגיה, לחברת טכנולוגיה גדולה המייצרת את המוצרים אותם היא מפתחת, ואשר מדגישה מקוריות וחדשנות טכנולוגית, הוא:

1
done
by
מיין לפי
by Amir Feldman
Amir Feldman 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 463
מה היתרון פה למבנה פונקציונלי לייצור? למה לא רק מבנה חטיביתי וזהו
by
by Inbar Tzur
Inbar Tzur 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
לדעתי, היתרון שיכול להיות למבנה פונקציונאלי לייצור זה שמבנה פונקציונאלי מאפשר יעילות בניצול של משאבים ואם משתמשים בזה בתהליך הייצור הוא יהיה יעיל יותר.
by

לכידות קבוצתית מעלה את ביצוע הקבוצה:

1
done
by
מיין לפי

ורדית אחת ממנהלות הפרויקט בחברת הפקות ידועה סיפרה לחברתה שהתלוננה על יחידת השיווק שהיא דווקא מסתדרת מצוין עם יחידת השיווק בארגון. היא הוסיפה ואמרה כי היא מודעת לכך שהם עובדים תחת לחץ ועומס עבודה. אבל המזל שלה שהיא יודעת למי להגיד בוקר טוב עם חיוך, ולשאול מה שלום הילדים, ואז היא בדר"כ מצליחה לקבל מהם את הנתונים שהיא רוצה. לפי תיאור זה סביר יותר להניח ששתיהן עובדות בארגון בעל מבנה:

1
done
by
מיין לפי

להלן תרשים המבנה הארגוני של חברת תנובה נכון לומר כי המבנה הינו:

1
done
by
מיין לפי

באחד מנאומיו של מנכ"ל הארגון לעובדים, הוא אומר: "הארגון נמצא במצב משברי ואם לא נתגייס כולנו יחד, המצב יהיה בכי רע. אני יודע על מה אני מדבר משום שאני המנכ"ל. אם נתגייס כולנו נצליח לצמצם את הפיטורין בכ- 20%

1
done
by
מיין לפי

חברת רוזמרין מטעמים ים תיכוניים מעוניינת לקדם שיווק של מוצר חדש. קברניטי החברה החליטו לבחון יעילות של שתי אסטרטגיות שיווק שונות: 1. יצירת קשר עם תכניות בישול שונות ומתן חסות לתכנית, כך יופיעו המוצרים בתכנית הבישול וייחשפו לקהל הרחב 2. פרסום של מוצר ישן במחיר מבצע, ולאחר שאנשים ירכשו את המוצר הזול, להציע להם את המוצר היקר יותר. באילו טכניקות השפעה מדובר?

1
done
by
מיין לפי