Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

קבוצת עובדים החלה לעבוד ביחד על פרויקט מסוים. באחת מישיבות הצוות שלהם, ירון, אחד מהחברים בקבוצה, אמר כי נראה לו שיש לקחת את הנתונים ולבחון אותם היטב. נחמה, חברה אחרת בקבוצה אמרה לו שכל עוד לא מינו אותו כראש צוות שלא יביע את דעתו. האווירה הייתה מאוד מתוחה. על פי מה שנלמד בכיתה בנושא התפתחות של קבוצות. נכון לומר כי הקבוצה נמצאת בשלב ה:

1
done
by
מיין לפי

אלונה שחקנית מפורסמת, שהייתה במצב רוח טוב למדיי, קיבלה הודעה כי היא נכשלה באודישן לסדרה הפיז'מות, היא כעסה מאוד על המפיקה שהכשילה אותה. אפרת, חברתה המעצבנת של אלונה, בדיוק חזרה מהרצאה בהתנהגות ארגונית ושומעת את סיפורה של אלונה. במקום לנחם את אלונה, אפרת צוהלת ואומרת לה – אני יודעת! מה שאת חווה כרגע כלפי המפיקה הוא:

1
done
by
מיין לפי

דוד נהג האוטובוס הוא אדם לבבי מאוד. הוא נוהג לברך כל נוסע שעולה לאוטובוס בברכת יום טוב ואף מבקש להחליף כמה מילים עם הנוסעים ולהכיר אותם טוב יותר. לאור מסקנת מחקרם של רפאלי וסטון על הקופאים בחנויות הנוחות מה נצפה שיקרה?

1
done
by
מיין לפי

רון סטודנט ביום ומלצר בערב. הבוקר היה לרון יום קשה והוא מרגיש נורא, אבל בעבודת המלצרות אי אפשר לעשות פרצוף חמוץ, והוא משתדל ככל יכולתו לחייך, למרות שמצב הרוח שלו גרוע. זוהי דוגמא ל:

1
done
by
מיין לפי

אילו מהבאים נכון לגבי חשיבה קבוצתית Think Group?

1
done
בחשיבה קבוצתית יש מנהיג חזק ופסקני, אין מקום למגוון דעות, יש סתימת פיות, לא נותנים לאנשים להתבטא והיא מתרחשת בזמן לחץ לקבלת החלטות ובסופו של דבר ההחלטה המתקבלת היא שגויה.
by
מיין לפי

בכדי להגדיר אוסף של אנשים כקבוצה צריכים להתקיים מספר תנאים. אלו מהמאפיינים הבאים מהווה את אחד מתנאים אלו?

1
done
by
מיין לפי

נחום עבר אירוע מלחיץ בעבודתו. הדבר פגע בתפקוד שלו והמנהלים שלו החליטו לשלוח אותו לסדנת התמודדות עם לחצים. בסדנא תורגלו עם נחום טכניקות הרפיה. על סמך מה שנלמד בכיתה נכון לומר כי:

1
done
בי תורגלו טכניקות של הרפיה באשר הרפיה עובדת על התגובה הגופנית ללחץ. +לחץ בגירוי -מקור הלחץ הוא הגירויים שגורמים לחץ והתמודדות היא לטפל בגירוי עצמו. +לחץ בתגובה -הדגש על התגובה ללחץ, ההתנהגותית או הנפשית, והטיפול הוא בתגובה.
by
מיין לפי

חוקרת מספרת על המחקר שלה בכנס. היא מספרת שהם מצאו במחקר כי ככל שהטמפרטורה בארגון עולה כך תפוקות העובדים יורדות. נכון לומר כי

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

לאיזה מהמתאמים הבאים העוצמה הגבוהה ביותר

1
done
by
מיין לפי

חוקר חילק נבדקים באופן מקרי לשתי קבוצות. קבוצה אחת קיבלה תגמול גבוה, קבוצה שנייה קיבלה תגמול נמוך, כמו כן נמדדו הביצועים בכל קבוצה. נכון לומר שמערך המחקר הינו ______

1
done
by
מיין לפי