Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

יונית ועידו הינם עמיתים לעבודה. יונית בעלת צורך גבוה בהישג (High need for achievement) בעוד עידו בעל צורך נמוך בהישג. מה מהבאים נכון לגבי כל אחד מהם?

1
done
by
מיין לפי

רונן רוצה להטמיע נהלי בטיחות חדשים בארגון למרות שהעובדים מתנגדים מאוד לנהלים אלו. לאור חשיבות הנושא, הוא מעדיף את צרכי הארגון על פני הצרכים של העובדים. על פי המתואר בשאלה, איזה סגנון ניהול קונפליקט מאפיין את רונן?

1
done
by
מיין לפי

אילו מהמשפטים הבאים נכון לגבי מתן משוב יעיל לעובד?

1
done
by
מיין לפי

אילו מבסיסי הכח הבאים משפיעים ביותר ולאורך זמן על התנהגות המונהגים ?

1
done
by
מיין לפי

יפית מנהלת תפעול במפעל גדול בדרום. בהשקפת עולמה היא מאמינה שעובדים לא מגיבים היטב לעונשים וכי חשוב יותר להוות מקור להשראה עבור העובדים. על פי הנלמד נכון לומר כי:

0.83
done
by
מיין לפי

בשיחה בין מנהל צוות תקשורת לבין שניים מעובדיו המסורים והאחראים ביותר, הוא ביקש מהם לדחות את יציאתם המתוכננת לנופש על מנת שיעמדו בתאריך היעד להגשת פרויקט חשוב. הוא ניגש לעובדיו ואמר להם: "אני ממש מתרשם מהעבודה שעשיתם בפרויקט הקודם, אשמח שנשב יחד ונחשב על דרכים בהן נוכל לעמוד בתאריך היעד" באלו טקטיקות השפעה השתמש המנהל?

0.67
done
by
מיין לפי

שלומי הוא מנכ"ל חברה גדולה. מנהל הכספים נכנס לחדרו ומתלונן שהוא מנסה זה זמן רב להיפגש עם מנהל השיווק על מנת לדון איתו בנושא תמחור מוצר חדש, אך ללא הצלחה. המנכ"ל מתקשר למנהל השיווק ומבקש ממנו להגיע למשרדו ולפגוש במידי את מנהל הכספים. הכוח של המנכ"ל לגרום לכך הוא דוגמא ל:

1
done
by
מיין לפי

יורם כהן, מנהל בכיר בארגון לעבוד שבבי, אומר בראיון לעיתון כי: "למרות הטענה כי יצר האדם רע מנעוריו, אני מאמין בטוב האנושי ובכוונה החיובית של כלל האנשים". איזו גישה מתארת את אמירתו של המנהל?

1
done
נערך לפני שנה
by
מיין לפי

אילו מהבאים נכון לגבי תאוריית מאפייני התפקיד (הקמן ואולדהם)?

1
done
by
מיין לפי

יואלה משווה את מידת ההשקעה שלה בעבודה לזו של עובדות אחרות בצוות שלה. היא מגלה כי היא הוותק שלה גבוהה יותר והיא עובדת יותר שעות - ומקבלת שכר גבוה משלהן. על פי הנלמד בכיתה, מה סביר ביותר שיתרחש?

1
done
by
מיין לפי