Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

שמרית ואבי הינם עמיתים לעבודה. שמרית בעלת צורך גבוה בהישג (High need for achievement) בעוד אבי נמוך במוטיבציה זו. מה מהבאים נכון לגבי כל אחד מהם?

1
done
by
מיין לפי

גונן ודיקלה עובדים בחברת "צמיגים איכותיים" . לשניהם ותק זהה בחברה, דרג ותפקיד דומים, והם עושים פחות או יותר את אותה העבודה. גונן מאמין שביצועיו תלויים במידת ההשקעה שלו, כך שאם ישקיע יותר בעבודה יוכל להגיע לרמת ביצועים גבוהה. דיקלה, מצידה, מאוד מחשיבה את המשוב שהיא מקבלת במסגרת העבודה. החשיבות שגונן מיחס לקשר בין ההשקעה לביצועים בעבודתו מקושרת לתאורית מוטיבציה של....

1
done
by
מיין לפי

שון ושרון עובדים בחברת "צמיגים איכותיים" . לשניהם ותק זהה בחברה, דרג ותפקיד דומים, והם עושים פחות או יותר את אותה העבודה. שון מאמין שביצועיו תלויים במידת ההשקעה שלו, כך שאם ישקיע יותר בעבודה יוכל להגיע לרמת ביצועים גבוהה. שרון, מצידה, מאוד מחשיבה את המשוב שהיא מקבלת במסגרת העבודה. החשיבות ששרון מייחסת למשוב במסגרת העבודה מקושרת ל...

1
done
נערך לפני יום
by
מיין לפי

אילו מהתשובות הבאות נכונה לגבי דחיית סיפוקים?

1
done
by
מיין לפי

מה מהטענות הבאות בנוגע לצדק ארגוני נכון?

1
done
by
מיין לפי

אילו מהתופעות הבאות לא מתיישבת עם תיאוריית הצרכים של מאסלו, אך כן מוסברת ע"י התיאוריה של אלדרפר (ERG)?

1
done
by
מיין לפי

כאשר ריקרדו, מנהל צוות עובדים גדול, יצא מהרצאה על מוטיבציה, החל לקנן בו החשש מהירידה החדה במוטיבציה שמתרחשת לאחר שהעובד משיג את היעד שהוצב לו. לכן, מחליט ריקרדו, הוא יציב לעובדיו מעתה יעדים שלא ניתן להשיג. בפועל, מסתבר כי מדיניות זו גורמת לרמות מוטיבציה נמוכות מאוד בקרב עובדיו של ריקרדו. איזו מבין התיאוריות תסביר תוצאה זו של רמות מוטיבציה נמוכות?

1
done
by
מיין לפי

יפית אוהבת אתגרים ומימוש עצמי ובחרה את עבודתה בהתאם למה שחלמה עליו מאז שהיתה ילדה קטנה. כשהגיעה למקום עבודתה ביום הראשון פנתה אליה המנהלת, רונית, תוך שימוש באמירה: "אם לא תצליחי במשימה הבאה תקבלי קנס כספי". אילו מהבאים סביר לטעון לגבי תגובתה של יפית?

1
done
נערך לפני שנה
by
מיין לפי

במצב בו יש חשיבות רבה לשמירה על הרמוניה ויחסים טובים בצוות למרות שאין יחסים עמוקים ושיח פתוח על דברים, מומלץ לפתור קונפליקטים בסגנון של ... יש לבחור תשובה אחת:

1
done
by
מיין לפי

לאור הנלמד בנושא שביעות רצון, מה מהבאים הינו התורם ביותר לשביעות הרצון הכללית מהעבודה. יש לבחור תשובה אחת:

1
done
by
מיין לפי