Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

בתאור השאלה הקודמת "יואלה משווה את מידת ההשקעה שלה בעבודה לזו של עובדות אחרות בצוות שלה. היא מגלה כי היא הוותק שלה גבוהה יותר והיא עובדת יותר שעות - ומקבלת שכר גבוה משלהן" בא לידי ביטוי המושג של..

0.83
done
by
מיין לפי

יוסי עומד באמצע ניו-יורק ביום גשום במיוחד בצהרי היום ולא מצליח לאתר אפילו מונית אחת...לפי ממצאי המחקר שנעשה בנושא זה, נמצא כי..

1
done
נערך לפני שנה
by
מיין לפי

גיא מתוח מאוד עקב קידומו לתפקיד בכיר יותר בארגון בו הוא עובד כבר במשך 10 שנים, שכן הוא חושש שלא יעמוד בסטנדרטים הדרושים לביצוע התפקיד. אילו מהבאים מהווה דוגמא להתמודדות ממוקדת רגש עם מצב הלחץ?

1
done
by
מיין לפי

מה נכון יהיה לטעון, לאור ההמלצות הנגזרות מהגישה הרגשית להתמודדות עם לחצים?

0.83
done
by
מיין לפי

מנהל הצוות חושד באחד מחברי הצוות כי המריד את יתר העובדים נגדו. איזו מהטכניקות הבאות היא טכניקת התמודדות ממוקדת בעיה מצד המנהל?

1
done
by
מיין לפי

מה נכון לטעון על ארועי חיים לוחצים?

1
done
by
מיין לפי

ליפית חשוב בטחון תעסוקתי והיא בחרה את עבודתה מתוך שיקולי נוחות של קירבה למקום המגורים ותנאי שכר טובים. כשהגיעה למקום עבודתה ביום הראשון פנתה אליה המנהלת רונית תוך שימוש באמירה:"אם תצליחי במשימה הבאה אתן לך עוד לעשות דברים מאתגרים בחזית הטכנולוגיה". אילו מהבאים סביר לטעון לגבי תגובתה של יפית?

1
done
by
מיין לפי

עפ"י תיאוריית הצדק החלוקתי של אדאמס – כאשר נותנים לעובד תגמול עבור משימה מסוימת, מה צריך לוודא?

1
done
by
מיין לפי

במכרז לעבודת ייעוץ ארגוני הציגו נציגים מחברות שונות את תפיסת העולם שלהם. ענת מחברת "ענת ייעוץ ארגוני" טוענת כי על מנת להעלות את תפוקות העובדים יש להתמקד בהגדרה מדוייקת של מטלות העובדים, חלוקתן לתתי משימות - תוך תמרוץ כספי של ביצועיהם האישיים בלבד. יוסי מחברת "יוסי ייעוץ ארגוני" טוען כי על מנת שהארגון יצליח חשוב לתת את הדעת על שביעות הרצון של העובדים והקשרים החברתיים בארגון. מה נכון לטעון לגבי תפיסת העולם של ענת ?

1
done
by
מיין לפי

במכרז לעבודת ייעוץ ארגוני הציגו נציגים מחברות שונות את תפיסת העולם שלהם. יוסי מחברת "יוסי ייעוץ ארגוני" טוען כי על מנת שהארגון יצליח חשוב לתת את הדעת על שביעות הרצון של העובדים והקשרים החברתיים בארגון. תפיסת העולם של יוסי מתאימה ל:

1
done
נערך לפני שנה
by
מיין לפי