Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

לקראת ספטמבר התקיימה ועידה בתחום המזון שהתמקדה בעצמאות תזונתית של מדינות ובהנעת תעשיית המזון, החקלאות והביוטכנולוגיה כדי לקדם ביטחון תזונתי. בין הפרויקטים הוצג פרויקט של אוכל משאריות קליפות: גלידה משאריות גזר, יוגורט שלא צריך קירור ורביולי מקליפות תפוחי אדמה: הסטודנטים פיתחו פתרונות למשבר המזון העולמי. בכתבה מתואר מהלך ייצור של:

1
done
by
מיין לפי

חברות פלאפונים החליטו להפסיק לצרף מטענים עם האריזה מתוך התחשבות בסביבה והקטנת הפסולת האלקטרונית. זו אחת הדרכים להוזיל עלויות עבורן אך בפועל מכירת הפלאפונים מעודדת צריכה מיותרת של פלאפונים והתחדשות שמביאה להמון פסולת לכשעצמה. אי לכך, טענה זו חוטאת לפי עקרונות התיירקקות ב:

1
done
ייחוס יתר= מצב בו ההצהרה של הסביבה מתמקדת בתכונה בודדת אבל היא מסתירה דברים אחרים
by
מיין לפי

חברות הייטק מקימות קהילות עובדים ומפנקות אותם. כיום גם דואגות לקהילות עובדים פנים ארגוניות כמו קהילות הורים לצרכים מיוחדים, שומרי מסורת ועוד. כשחברות תומכות בהתמודדות של העובדים שלהם, העובדים הרבה יותר מחויבים. הם מרגישים שרואים אותם וזה משפיע על מי שבקבוצה וגם על עמיתים שלא בקבוצה- שרואים אותך פועל ומדבר על זה. המהלך המתואר בכתבה משתמש באלמנטים מתוך גישת One branding של חברת הייעוץ הגלובלית BCG. לפי המודל זהו מהלך:

1
done
by
מיין לפי

באינטל הוקמו לאורך השנים קהילות נשים, קהילות ערבים, קהילות הומואים. הקהילות עלו מהצורך של העובדים בשילוב עם ההנהלה. נמצא כי צוותים שמכילים מגוון של עובדים מביאים לתוצרים פורים יותר. איזו תחושה בקרב העובדים גורמת להם להרגיש ״בבית״ ויותר בטוחים ובעלי מחוייבות לאינטל?

1
done
הכללה= התרבות ארגונית המאפשרת לאנשי הקבוצות השונות לחוש בנוח בארגון, לבטא את זהותן הייחודית תוך קבלת הכרה והתייחסות אליה, לקחת חלק בעיצוב תרבות ובקבלת החלטות הנוגעות לכלל הארגון.
by
מיין לפי

מה מההיגדים הבאים לא חלק מהגדרת המושג קיימות:

1
done
by
מיין לפי

יצרן של מסיר שומנים קיבל אישור לשים סימון של תו ירוק. בפרסומת שיזם היצרן טען שהחברה מיטיבה עם הסביבה וכי היא חברה סביבתית. מה הבעייתיות בטענה זו?

1
done
by
מיין לפי

קיימות דרכים שונות לקבל תרומה מעסקים. אחת מהן היא תרומת מאצ׳ינג שבה תרומה של עובדים למטרה חברתית מוכפלת ע״י החברה בה הם מועסקים. זוהי אסטרטגיה מקבילה ל:

1
done
by
מיין לפי

בדצמבר הופתעו משתתפי הטקס שאין שטיח אדום. במקומו יש שטיח שעשוי מחומרים טבעיים של המדינה המקומית. השטיח הזה נוצר בכדי שלא יהיה חד פעמי ויוכלו להשתמש בו גם באירועים הבאים. הכתבה מדגימה:

1
done
by
מיין לפי

מהי חדשנות מעשית?

1
done
by
מיין לפי

בפרסומת שבה רואים סלבריטי בדמות עצמו, ברור שלא מדובר בדובר מסוג:

1
done
by
מיין לפי