Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

איזו תיאוריה מציינת את חשיבות הצורך בגדילה?

1
done
by
מיין לפי

רותי ומיכל עובדות במחלקת ייעוץ השקעות בבנק גדול. במסגרת התפקיד, עליהן לתת ייעוץ פרונטאלי וטלפוני ללקוחות וגם לעדכן נתונים רלוונטיים במחשב. רותי ומיכל מתמהמות עד שהן עונות ללקוחות בטלפון. המנהל בישיר שלהן צחי מחליט להעניש את השתיים: למיכל הוא מודיע שהקידום העתידי שלה עלול להיפגע ואילו לרותי הוא אומר שיהיה עליה להישאר ולענות לשיחות של לקוחות כחצי שעה לאחר שעות העבודה, במשך השבוע הקרוב. לפי עקרונות יישום "ענישה שיטתית" בארגון, מה יכול היה צחי לעשות על מנת להגביר את האפקטיביות של העונש?

1
done
by
מיין לפי

יועץ ארגוני שמגיע לחברה טוען כי הגברת הענישה ו/או הצייתנות אינה הדרך להשיג את מבוקשו של המנהל. המלצתו: "עליך להגביר את תדירות ואיכות התקשורת בתוך קבוצת העבודה". אילו מהתיאוריות הבאות אינן עוסקות כלל בהצעה של היועץ הארגוני?

1
done
by
מיין לפי

ככלי תומך החלטה, הנהלה החליטה לבצע סקר בין עובדים שמטרתו לבחון מהם ההטבות והתגמולים החשובים ביותר לעובדים. איזו תיאוריה הייתה תומכת בצעד זה:

1
done
by
מיין לפי

אילת מנהלת התפעול לא הייתה בטוחה שגישתה של עמית להציב יעדים גבוהים במיוחד אכן נכונה. אילת מחלקת שאלונים לעובדים ושואלת אותם לגבי קושי היעדים שהוצבו להם. במקביל, היא אוספת נתונים מהארגון על ביצועו של כל עובד ועובד. איילת מוצאת שככל שקושי היעדים נתפש כגבוה יותר רמת הביצוע נמוכה יותר. אילו מן ההיגדים הבאים נכון ביחס למערך המחקר המתואר:

1
mood
by
מיין לפי

יפית עובדת בחברת קוסמטיקה "יפה בסגול". היא טוענת כי "ידוע שאנשים מטופחים נחשבים לאנשים חכמים ומוצלחים". הטיעון כי "אנשים יפים הם גם חכמים ומוצלחים" הינו:

1
done
by
מיין לפי

התיאוריה של אלדרפר מתמודדת בהצלחה עם ביקורת אחת שהועלתה על התיאוריה של מאסלו

1
done
by
מיין לפי

שלומי הוא מלצר במסעדה בצפון. נאמר לו בעבודה שהוא צריך לחייך ללקוחות גם כשהוא לא במצב רוח טוב. עבודתו של שלומי כוללת הרבה:

1
done
שיחזור בלי תשובה, אשמח לשמוע אם גם בעיניכם זו התשובה הנכונה
by
מיין לפי
by Shaked Ozeri
Shaked Ozeri 3 נקודות · לפני חודש
מוניטין: 45
לדעתי כן:)
by

אלי דניאל וגדי מהנדסים באותה מחלקה, רק גדי וותיק יותר מהשניים, ויש לו יותר תחומי אחריות. אלי גילה פרט חדש על אחד העובדים, וזה לא גרם לו לדיסוננס. מה יכול להיות שאלי גילה?

1
done
by
מיין לפי

מה לא היה מדד בניסוי על מעמד גבוה לעומת מעמד נמוך?

1
done
by
מיין לפי