Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

חברת הלמנס (המוכרת בשל המיונז שלה, המשמש צרכנים למריחה בכריכים) יצאה לאחרונה בסדרת ממרחים, כמו למשל רוטב צילי, רוטב שום ושמן זית וכו'. באיזו אסטרטגית פיתוח מותג השתמשה החברה?

1
done
by
מיין לפי

כעוזר למנהל השיווק בחברה המשווקת מוצרי מזון, התבקשת להציע תוכנית לתקשורת שיווקית לארבעת החודשים הקרובים. נמסר לך כי היעד העיקרי בטווח הקצר הוא גידול במכירות . במה כדאי למקד את התקשורת השיווקית בחודשים הבאים?

1
done
by
מיין לפי

חברת סווטש ערכה סקר שוק וזיהתה פלחים לא מנוצלים של צרכני שעונים. בעזרת מידע זה הם יצרו שעון במחיר שצרכנים היו מוכנים לשלם. צורה זו של החלטת תמהיל שיווק היא דוגמא ל:

1
done
by
מיין לפי
by Dadi Atar
Dadi Atar 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
למה זה לא המחרת חדירה?
by
by Vali Dvoyakin
Vali Dvoyakin 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
חדירה זה כשאתה מנסה להיכנס לשוק. בשאלה כתוב שחברת סווטש יצרו שעון במחיר שהצרכנים היו מוכנים לשלם. כלומר, הם כבר הכירו את החברה, פשוט המחיר לא היה לטעמם. היה צריך להכין שעונים זולים יותר שיתאימו לפלח שוק הזה.
by

חברת "שישבת" מעוניינת לערוך מחקר שוק במסגרתו ייערך סקר. חשוב מאוד לחברה שהנתונים יאספו במהירות, ושהעלות לא תהיה גבוהה. כיצד היית ממליץ לחברה לאסוף את הנתונים?

1
mood
by
מיין לפי

מחקר שוק מראה כי צרכנים מעדיפים להימנע מביקור אצל רופא שיניים,ואף מוכנים לשלם מחיר מסוים (למשל : סיכון) בגין הימנעות זו. לפיכך ,במקרה של רופא שיניים יש לנקוט ב:

1
done
by
מיין לפי
by Tamar Didi
Tamar Didi 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 25
שיווק ממיר- פעילות שיווקית שבה נעשה ניסיון להמיר את כיוון הביקוש למוצר מסויים משלילי לחיובי. המגמה של פעילות זו היא לשכנע בני אדם לצרוך מהמוצר ממנו הם נרתעים, באמצעות איתור המניעים הגורמים להתנגדות למוצר, והפנית מאמץ שכנוע להפרכתם או לעקיפתם. (לדוגמה: הסיבות הגורמות לכך שילדים - ואף מבוגרים נרתעים מטיפול שיניים). ככל שהגורמים להתנגדות עמוקים יתר - הסיכוי להתגבר עליהם קלושים יותר
by

מה מהבאים נכון בנוגע להבדלים בין הגישה המכרתית והגישה השיווקית

1
done
by
מיין לפי

לאיזה שלב במודל "מחזור חיי המוצר" מתאימה "פרה חולבת" ממודל קבוצת יועצי בוסטון (בהנחה שמדובר במוצר עם מחזור החיים הטיפוסי הנפוץ)

1
done
by
מיין לפי

חברה לייצור משקאות קלים החליטה לרכוש מפעל לייצור בקבוקי פלסטיק לשימוש במשקאות אותם היא משווקת . באיזה מהלך אסטרטגי מדובר

1
done
by
מיין לפי

באיזה מהמקרים הבאים יש סיכוי גדול ביותר להתפתחות של דיסוננס קוגנטיבי בעקבות רכישה?

1
done
by
מיין לפי
by Lior Negri
Lior Negri -3 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
למען דורות העתיד...התשובה הנכונה היא א'.
by
by Dror Munk
Dror Munk 4 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 45
לדעתי ב
by

הרעיון שעומד מאחורי הצורך בפילוח השוק הוא

1
done
by
מיין לפי
by Dror Munk
Dror Munk 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 45
יש שאלה זהה שהתשובה היא ג'. מה נכון?
by
by Dror Munk
Dror Munk 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 45
מהסיכום: "פילוח - שיווק מטרה, חלוקת השוק לקבוצות צרכנים עם מכנה משותף (גיל, טעם, צורך). כאשר כל פלח – מגיב דומה לאותם גירויים שיווקיים". נראה ש-א' לא נכון
by