Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

חברת "ויזה כאל" השיקה כרטיס אשראי לתושבי תל אביב-יפו בלבד. שהוא גם מועדון לקוחות שמעניק הטבות ללקוחות הכרטיס. לסוג כזה של שיווק קוראים:

1
done
by
מיין לפי
by Javi Dorfsman
Javi Dorfsman 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 15
יש מצב שזה ד'..?
by
by Yaniv Peretz
Yaniv Peretz 3 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 0
לפי שיעור 5 (היחסים נכונים עם הלקוחות הנכונים) זה מתאים ל-Local Marketing (שיווק מבוסס מקום) הנמצא תחת MicroMarketing.
by
by Dror Munk
Dror Munk 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 45
concentrated marketing - התמקדות בסיגמנט או פלח אוכלוסיה בודד UNDIFFERENTIATED MARKETING - שיווק מוצר אחיד לכולם DIFFERENTIATED MARKETING - שיווק מוצר שונה לכל פילוח MICRO MARKETING - השקעת כל המאמצים השיווקיים בסיגמנט בודד של האולוסיה
by

חברת מוצרי מזון ותיקה השקיעה בשנים האחרונות משאבים רבים ופיתחה תחום מוצרי מזון לילדים חולי צליאק, מגזר קטן יחסית באוכלוסייה כיום אך צומח במהירות. בניתוח עסקי שערכה החברה למוצריה, נמצא כי האבחון המתאים ביותר לתחום זה הוא:

1
done
by
מיין לפי

מישל אובמה אשתו של נשיא ארה"ב יצאה בקמפיין נגד השמנת ילדים במדינה. הקמפיין כלל מסרים נגד מזון ומשקאות משמינים. לסוג כזה של שיווק קוראים:

1
done
by
מיין לפי

חברה לבניית אתרים באינטרנט, שיש לה מאגר לקוחות גדול, מעוניינת להגדיל את מכירותיה למועדון הלקוחות שלה, על ידי שירות חדש - בניית אתרי אינטרנט סלולרי. לסוג כזה של אסטרטגיה קוראים:

1
done
by
מיין לפי

חברה מעוניינת להיכנס לשוק הריהוט במדינה אירופאית .מניתוח השוק עולה כי קיימות חברות רבות המציעות מוצרים זולים ובעלי איכות נמוכה.החברה יכולה לעצב ולייצר מוצרים באיכות מעולה,ולכן הם מעוניינים למצב את מוצרי החברה כאיכותיים מאוד ביחס לתחרות הקיימת ולמכור במחיר גבוהה מהמתחרים

1
done
by
מיין לפי

חברה לייצור אמצעי בטחון צבאיים לצבאות בעולם, רוצה לפתח קטגוריה חדשה של משחקי צבא לילדים תחת חברת בת בשם אחר, על מנת לא לעורר ביקורת. סוג כזה של אסטרטגיית מותג נקרא:

1
done
by
מיין לפי

חברת אסם משווקת חטיף בוטנים בשם "במבה" , לא מזמן השיקה החברה דגני בוקר בשם "במבה"זוהי דוגמא ל

1
done
by
מיין לפי

כשחברת "גולן תקשורת" מפרסמת בתחום הסלולר עם הכותרת "למה לשלם יותר", זו אסטרטגיית מיצוב של:

1
done
by
מיין לפי

מחשב כף יד למנהלים ומנהלות של חברת APPLE מציע לצרכנים אחריות 5 שנים, מהירות גלישה גבוהה מאוד, סוללה לזמן ארוך ועיצוב הייטקי. בהתייחס לרמות המוצר, מהי התועלת העיקרית של המוצר?

1
done
by
מיין לפי

חברת XXX משווקת שעונים ספורטיביים צבעוניים באיכות טובה ובמחיר זול-בינוני ביחס למותגי שעונים אחרים בשוק. השעונים הללו משווקים לפלח שוק של צעירים , אורבניים , האוהבים עיצוב צעיר ולא יקר. החברה מעוניינת לשווק מכוניות בעלות מיצוב דומה ואשר יפנו לפלח שוק דומה . יחד עם זאת , בחברה מבינים כי אין להם ידע לייצר מכוניות . איזה מהמהלכים הבאים מתאים במצב כזה(לקידום הפעילות בכיוון המכונית)

1
done
by
מיין לפי