Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

חברה המשווקת השקיה בטפטוף עומדת לפני הליך פיתוח אסטרטגי. לשם כך על החברה לאסוף מידע רב.בין השאר על החברה לאסוף מידע על פוטנציאל שוק ההשקיה בטפטוף בארץ . חוקרי השוק של הפירמה שוקלים האם להסתמך על מידע משני או ראשוני.החיסרון העיקרי של מידע ראשוני הוא

1
done
by
מיין לפי

"עדן טבע מרקט", רשת קמעונאית בתחום המזון, מתמחה במזון בריא. נניח כי מנהלים הרשת הבחינו כי קמעונאי אחר "רמי לוי", המתמחה במחירים נמוכים, הוריד מחירים באופן משמעותי על מוצרי הירקות. החברה שוקלת מה עליה לעשות בטווח הקצר. מה מהבאים כדאי לה לעשות?

1
done
by
מיין לפי

ב"נסטלה" כל היחידות עובדות כעצמאיות ואוטונומיות. לאיזה סוג של חברה בינלאומית היא תואמת?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי
by Dror Munk
Dror Munk 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 45
International - חברות מייצאות ומייבאות. לא מושקעות מחוץ למדינתן . Multinational - מושקעות גם מחוץ למדינתן, משקיעות באימוץ המוצר שלהן בכל שוק מקומי - שיווק המוצר בהתאם לשוק . Global - מושקעות ונוכחות במגוון ארצות. המוצר משווק בצורה זהה בכל השווקים
by

ראש מועצה מכהן ביקש לערוך סקר שוק. שיסייע לו להחליט האם להתמודד בבחירות הבאות לראשות המועצה.לשם כך ביקש ראש המועצה לקבל מידע לגבי שביעות רצון התושבים משרותו כראש מועצה , ולגבי עמדתם בנוגע אליו באופן אישי . איזה סוג מחקר מתאים ביותר במקרה זה?

1
done
by
מיין לפי

חברתך השיקה מכונית חדשה, זוהי מכונית חשמלית שאינה צורכת דלק בכלל.איזה מהבאים יכול להגדיל את הסיכויים שהחידוש מסויים יאומץ מהר?

1
done
by
מיין לפי

מנהל שיווק של חברת אופנה ייחודית להיפסטרים (טרנד שמאופיין בלבוש ומראה מסוים), החליט למקד את מאמצי השיווק בצעירים היפסטרים פופולריים שיש להם עוקבים רבים ברשתות החברתיות. במה הוא מתמקד באפיון קהל היעד שלו?

1
done
by
מיין לפי

חברת קוסמטיקה השיקה קמפיין גדול על חדשנות של מוצריה והיתרון שלהם על פני המתחרה. במחקר שהיא ערכה לאחר הפרסום, התברר שצרכנים שהם לקוחות החברה המתחרה זכרו את הקמפיין אבל לא קלטו את המסר, ונשארו עדיין בעמדה שהחברה המתחרה היא הטובה ביותר. לסוג כזה של גורם פסיכולוגי קוראים:

1
done
by
מיין לפי
by Idan Mor
Idan Mor 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
למה זכירה?? הם זכרו את הפרסונמת, רק לא הבינו !
by
by Maor Ashkenazi
Maor Ashkenazi 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
קשב בררני - הם בכלל לא שמים לב לפרסומת שהתנגנה. חצי שנייה אחרי שהיא נגמרה הם כבר שכחו ממנה. להם כן זכרו את הקמפיין אז זה לא זה. סילוף בררני - הם זוכרים דברים לא נכונים. כלומר מפרשים את המידע בצורה לא נכונה שתומכת במה שהם אוהבים. זה לא זה כי הם בכלל לא קלטו שום מסר. זכירה בררנית - הם זוכרים דברים טובים רק על מי שהם אוהבים וישכחו דברים טובים על מוצרים אחרים. לכן זה מתקשר לפה, הם לא זוכרים את המסר הטוב שהמוצר דיבר עליו
by

חברה שעשתה מחקר לבדיקת אפקטיביות הקמפיין שהשיקה, בדקה במחקר האם אנשים יודעים לומר מה היה המסר בקמפיין. לבדיקה כזו קוראים:

1
done
by
מיין לפי

מנהל שיווק ערך מחקר פוטנציאל שוק בקרב המגזר החרדי והמגזר הרוסי וקיבל נתונים לפיהם במגזר הרוסי אין פוטנציאל למוצר ובמגזר החרדי קיים פוטנציאל גבוה של רבע מיליון משתמשים במוצר. לסוג זה של בדיקה קוראים:

1
done
by
מיין לפי

חוזק המותג נמדד לפי הקריטריון הבא:

1
done
by
מיין לפי