Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

מה מהבאים נכון לגבי משא ומתן אינטגרטיבי?

1
done
by
מיין לפי

על פי הספר של תומפסון, מה מהבאים הוכח כאסטרטגיה אפקטיבית להגדלת העוגה?

1
done
by
מיין לפי

המוכר במשא ומתן חד פעמי לא יודע מהי נקודת האדישות הספציפית של הקונה, אך הוא יודע שהיא בין 15,000 ל-20,000. הקונה, יודע שנקודת האדישות של המוכר היא 16,000. לפיכך, איזו מהתוצאות הבאות סביר יותר שתתקבל בסופו של משא ומתן (בהנחה שהמשא ומתן אכן מסתיים בהסכם)?

1
done
by
מיין לפי

לפניך גרף שמתאר את כל ההסכמים האפשריים במשא ומתן מסוים. כל נקודה (אות) בגרף מסמנת הסכם אפשרי בין הצדדים, המנהלים משא ומתן רב נושאי, כאשר ציר ה-X מתאר רווחי צד א' ואילו ציר ה-Y מתאר את רווחי צד ב' מהעסקה. בהנחה שכל ההסכמים האפשריים במשא ומתן זה מסומנים על גבי גרף זה, מה נכון לומר?

1
done
by
מיין לפי

במשא ומתן חד-פעמי בין מוכר לקונה, הקונה לא יודע מהו מחיר האדישות הספציפי של המוכר, אך הוא יודע שמחיר זה נע בין 8,000 ל-16,000 ₪. המוכר במשא ומתן זה יודע שמחיר האדישות של הקונה הוא 14,000 ₪. לפיכך, איזו מהתוצאות הבאות סביר יותר שתתקבל בסופו של משא ומתן (בהנחה שהמשא ומתן אכן מסתיים בהסכם)?

1
done
by
מיין לפי

על פי הטיית המסגור, כדי להגדיל את הסיכוי שמנהלי מו"מ יסגרו הסכם, מומלץ:

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

מתי כדאי לך לשנות את נקודת האדישות שלך?

1
done
by
מיין לפי

יוגב עובד בחברת הייטק, שעוברת לבנין חדש בחודש הבא. יוגב הוזמן לשיחה עם המנהל הישיר שלו כדי לדון על המשרד שיקבל בבנין החדש. יוגב, שיחסיו עם המנהל הישיר חשובים לו מאוד, התאכזב לגלות שהמשרד שהוקצה לו אינו בין המשרדים האטרקטיביים. על פי מודל ה- Dual Concern של קילמן ותומאס, באיזו אסטרטגיה סביר להניח שיוגב ינקוט במשא ומתן מול המנהל הישיר שלו, בהינתן שרוב עבודתו נעשית מהבית ולכן נושא המשרד אינו נושא חשוב מבחינתו?

1
done
by
מיין לפי

על פי הפרק בנושא טקטיקות השפעה בספר של תומפסון, מה מהבאים יעלה את הסיכוי לכך שהצד השני יסכים לתת לך את מה שאת/ה מבקש/ת?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

מה נכון לגבי הצעת הפתיחה במשא ומתן?

1
done
by
מיין לפי