ה-publisher "פרסם אצלי", מציג שתי פרסומות.
ערך ה-CTR עבור פרסומת מספר 1 הוא 0.1 ועבור פרסומת 2 הוא 0.025 ללא תלות בפרסומת המוצגת. קיימים שלושה מפרסמים המעוניינים לפרסם באתר. ערך ה- value per click של המפרסמים הוא: 20$ 16$ ו-8$ עבור מפרסמים 1ת 2 ו3 בהתאמה. האתר משתמש בשיטת (GSP) Generalized Second Price Auction לשם שיוך מקומות הפרסום למפרסמים ותמחור התשלום על הפרסום per click.
מפרסם מספר 3 מציע bid קבוע של 8$, מידע זה ידוע למפרסמים 1 ו-2. ערכי ה-bid וה- click per value של מפרסמים 1 ו-2 אינו ידוע למפרסמים האחרים. ערכי ה-bid ניתן ב-cent (רזולוציה של 0.01$). מהו ערך ה- bid המקסימלי הנכון עבור מפרסם מספר 2.