Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

המלך מחליט היכן להחביא את האוצר, והשודד מחליט היכן לחפש את האוצר. התועלת (payoff) למלך כאשר הוא מצליח להחביא את האוצר היא 5 וכאשר הוא נמצא 2. התועלת (payoff) לשודד כאשר הוא מצליח למצוא את האוצר היא 9 וכאשר הוא לא מצליח למצוא את האוצר 4. המלך יכול להחביא את האוצר במקומות X,Y או Z. נניח שלשודד שתי אסטרטגיות טהורות. לחפש את האוצר במיקומים X ו-Y (כיוון שהם קרובים אחד לשני) או במיקום Z (הנמצא במיקום מרוחק יותר). מצאו מצב mixed strategy Nash equilibrium כאשר p היא ההסתברות שהמלך החביא את האוצר במיקום X או Y ו 1 פחות p ההסתברות שהחביא את האוצר במקום Z. כאשר q היא ההסתברות שהשודד מחפש את האוצר במיקום X או Y/

1
done
by
מיין לפי

שאלה: המלך מחליט היכן להחביא את האוצר, והשודד מחליט היכן לחפש את האוצר. התועלת (payoff) למלך כאשר הוא מצליח להחביא את האוצר היא 5 וכאשר הוא נמצא 2. התועלת (payoff) לשודד כאשר הוא מצליח למצוא את האוצר היא 9 וכאשר הוא לא מצליח למצוא את האוצר 4. המלך יכול להחביא את האוצר במקומות X,Y או Z. נניח שהשודד יכול לבחור לחפש את האוצר בכל זוג מקומות, כך שיש לו שלוש אסטרטגיות חיפוש טהורות: XY,YZ,XZ. מצאו מצב mixed strategy Nash equilibrium כאשר המלך יכול לערבב בין שלושה מיקומים בהם הוא מחביא את האוצר- X,Y,Z והשודד בין XY, YZ, XZ. ההסתברויות הבאות (מלך)ת (שודד) מהוות mixed strategy nash equilibrium.

1
done
by
מיין לפי

אתר סחר אלקטרוני משתמש באלגוריתם מסוג Matrix Factorization על מנת לתת המלצות למבקרים באתר. לפניכם וקטור במישור latent המייצג ווקטורים במישור latent המייצגים שלושה מוצרים. וקטור מבקר (0.03,4.41,2.05) וקטור מוצר 1- (3.29,3.44,3.67) וקטור מוצר 2- (0.82,9.71,3.88) וקטור מוצר 3- (8.34,1.72,0.02) למי מהמוצרים ציון התאמה גבוה ביותר עבור המבקר באתר?

1
done
ערך המכפלה הוקטורית הכי גבוה
by
מיין לפי

למי מהשחקנים יש strictly dominant strategy?

1
done
אם נסתכל על שחקן מספר 1 האפשרויות שלו למעלה או למטה. ניתן לראות שבשורה של למעלה כל ערך שמאלי גדול מהערך עבור למטה. (2 גדול מ-0 בעמוד הראשונה ובעמודה השנייה 1 גדול מאפס) לכן הוא תמיד יעדיף למעלה. שחקן 2 לעומת זאת האופציות שלו זה ימין ושמאל ובערכים הימניים בתאים. (1 לא גדול מ-1) ולכן אין לו אסטרטגיה דומננטית.
by
מיין לפי

Ad Exchange מבצע את ההתאמה בין publisher למפרסם באופן אוטומטי ללא התערבות המפרסם על ידי שימוש באלגוריתמים מתקדמים.

1
done
Ad Exchange – פלטפורמה שמאפשרת חשיפה של מפרסמים ו- publisher כלומר מחברת בין מפרסמים לבין publishers בזמן אמת. יש תקשורת ישירה ביניהם. זה עושה בידינג ובוחר מקום אוטומטי.. אבל לדעתי המפרסם עדיין צריך לאשר את זה ובכל מקרה לשלם על זה.. אז חייב התערבות
by
מיין לפי

כאשר בחירת המודעה לפרסום מתבצעת על פי מכרז Generalized Second Price טהור, ומודל התמחור הוא PPC, התשלום של המפרסם אינו תלוי ב-CTR שלו.

1
done
CTR(value-bid) כשזה GSP טהור PPC לא תלוי ב-CTR
by
מיין לפי

שאלה: חברת Outbrain הישראלית המאפשרת להמליץ לגולשים באתרי תוכן על כתבות בעלות תוכן פרסומי היא דוגמא ל-Ad Network.

1
done
by
מיין לפי

Recency באתר סחר אלקטרוני הינו מדד למדידת הנאמנות של הקונים לאתר.

1
done
Recency- הימים בין הביקור האחרון של המשתמש לביקור הנוכחי. מדד לאמינות. (קשור ל-Google Analytics)
by
מיין לפי

מטרת Retargeting הינה העלאת כמות ה-bounce rate באתר e-commerce.

1
done
Retargeting – משתמש גולש באתר ועוזב לפני שמבצע רכישה. לאחר מכן ממשיך לגלוש באתרים אחרים ושם יקבל פרסומות של האתר שעזב וזה יוביל אותו לחזור לאתר ולסיים את הרכישה. Bounce rate- אחוז של מבקרים שעזבו כבר מהדף הראשון ולא המשיכו לגלוש באתר. שני הדברים מנוגדים לחלוטין לא נרצה להעלות bounce rate
by
מיין לפי

מכרז מסוג VCG מאפשר התמודדות עם "מלחמות מחירים"

1
done
כי התשלום הוא לא ה-bidding אלה הנזק שאתה גורם לשאר המפרסמים.
by
מיין לפי