Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

איזה מהבאים מתאר נכונה תרחיש שצפוי להצדיק שימוש בטבלת עובדה "נטולת עובדות" (“Factless” Fact) בעת עיצוב מחסן הנתונים?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

ההגדרה המקורית של מחסן הנתונים (DW) מאפיינת אותו כ-"יציב" (Non Volatile). איזה מהבאים מסביר נכונה את משמעות היציבות בהגדרה זו של ה- DW ?

1
done
by
מיין לפי

איזה מהבאים אינו מתאר נכונה יתרון משמעותי של יישום מנגנוני ETL בעזרת פלטפורמת מדף, לעומת פיתוח עצמי של מנגנוני ה-ETL בעזרת כתיבת קוד ?

0.83
done
by
מיין לפי

איזו מהטענות העסקיות הבאות, המשקפות פעילות של רשת חנויות בתי קפה עם סניפים רבים ברחבי הארץ, היא המתאימה ביותר להמחשה באמצאות "תרשים בועה" (Bubble Chart)?

1
mood
by
מיין לפי

איזה מהמשפטים הבאים מתאר בצורה הנכונה והמובהקת ביותר שימוש אפשרי ומועיל במודל "רבעוני הקסם" (Magic Quadrants) של חברת Gartner בהקשר של מוצרי BI?

0.83
done
by
מיין לפי

בקורס תוארו מספר תרחישים המאפשרים הפקת תועלת מנתונים אודות שימוש (Usage Metadata) ? איזה מהבאים אינו מתאר נכונה תועלת אפשרית כגון זו ?

1
done
by
מיין לפי

איזה מהבאים ממחיש באופן המובהק ביותר את ההבדל בין א. תקפות (Validity) לעומת ב. אמינות (Reliability) בהקשר של הסתמכות על ניתוח של אוסף מדידות?

0.83
done
by
מיין לפי

בעת מדידת איכות נתונים – טבלת נתוני הלקוחות קיבלה ציון עדכניות (Currency) גבוה במיוחד (קרוב ל- 1), אך ציון דיוק (Accuracy) נמוך במיוחד (קרוב ל-0). איזה מהבאים מתאר נכונה תרחיש העשוי להסביר באופן משכנע ביותר את תוצאות מדידה אלו ?

1
done
by
מיין לפי

איזה מהבאים מתאר באופן המובהק ביותר את ההבדל בראיית מקומם של "מחסן הנתונים" (DW) ו"מרכולי נתונים" (DM) שבין א. גישת ה- "Top-Down" של Inmon , לבין ב. גישת ה- "Bottom-Up" של Kimball

1
done
by
מיין לפי

אילו מהבאים מתארים נכונה גורמים שאופיינו במהלך הקורס כחיוניים להצלחת פתרונותBI/DW בארגון: א. תמיכה של ההנהלה הבכירה ומעורבות מנהלים ומשתמשי קצה בתהליכי העיצוב וההטמעה של המערכות. ב. רמת תחזוקה גבוהה של איכות נתונים במערכות המקור השונות בארגון ובתשתיות הנתונים של מערכת ה-BI. ג. הקמת צוות של מדעני נתונים, המסוגלים לנתח את הנתונים לעומקם תוך הפעלת כלים אנליטיים מתקדמים. ד. השקעה בטכנולוגיות חזקות ואיכותיות, עם מתן עדיפות לאלו הנחשבות לטובות מסוגן בשוק.

1
done
by
מיין לפי