Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

על ארגון העוסק בייצור והפצה של מוצרי צריכה לקהל הרחב נאמר כי הוא נוקט באסטרטגיה תחרותית של "הובלת מחיר" (Cost Leadership). איזה מהבאים מתאר באופן פחות מובהק מהאחרים את ההשפעה הצפויה לכך על יישום מערכות ה-BI בארגון זה?

1
done
by
מיין לפי

על ארגון נאמר שהוא חווה רמה גבוהה של תנודתיות (Volatility) אך רמה נמוכה של קיבולת (Capacity) ומורכבות (Complexity) בכל הנוגע ללקוחותיו. באיזה ממדדי הביצוע (KPI) הבאים סביר ביותר להניח שהארגון יבחר להערכת ביצועי סוכני המכירות שלו, בהתחשב במאפייני סביבת הלקוחות שלו?

0.83
done
by
מיין לפי

איזה מהבאים אינו מתאר נכונה הבדל מהותי בין א. משתני מימד (Dimension) ב. משתני עובדה (Fact, Measure)

1
done
by
מיין לפי

איזה מהבאים אינו מתאר נכונה יתרון משמעותי של יישום מנגנוני ETL בעזרת פלטפורמת מדף, לעומת פיתוח עצמי של כל מנגנוני ה- ETL באמצעות כתיבת קוד של תוכנה ?

0.67
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

איזה מהבאים אינו מתאר נכונה היבט שניתן לראות בו באופן מובהק סוג של Metadata העוסק באחסון הנתונים (Storage Metadata) במערכות בינה עסקית? כלומר, הטענה היא ששלושה מהבאים מתארים באופן מובהק מרכיב שניתן לראות בו סוג של Storage Metadata, ויש לסמן את יוצא הדופן.

1
mood
by
מיין לפי

במהלך הקורס הודגם אתר של משרד הבריאות, המציג את נתוני תחלואת הקורונה בישראל בתצורה של לוח מחוונים. בהתייחס למודל 5 הקבוצות למיון משתמשי BI שהציעה קלאודיה אימהוף (Claudia Imhoff) – לאיזו קבוצת משתמשים המידע המוצג באתר זה מיועד באופן המובהק ביותר ?

1
done
by
מיין לפי

איזה מסוגי התרשימים הבאים יכול להציג את המספר הרב ביותר של משתני עובדה (Fact) ? במתן התשובה - יש להתחשב בצורת ההצגה האופיינית לתרשים, בהתאם לדוגמאות שניתנו במהלך הקורס.

0.83
done
by
מיין לפי

איזה מהבאים מתאר באופן פחות מובהק מהאחרים הבדל מהותי בין שני המודלים של חברת Gartner שנסקרו בקורס א. מודל רבעוני הקסם (Magic Quadrants) ב. מודל מחזור ההתלהבות (Hype Cycle)

0.83
done
by
מיין לפי

בהקשר של ניהול משבר הקרונה - שלושה מהבאים מתארים תרחישי החלטה, שבסבירות גבוהה יעודדו שימוש ביישומי BI שניתן לראותם כ"יוזמים" (Proactive BI) - איזה הוא יוצא הדופן? כלומר הטענה היא שאחד התרחישים צפוי ליוביל ליישום BI שניתן לראותו דווקא כ"מגיב" (Reactive BI) – ואותו יש לסמן.

1
done
by
מיין לפי

איזה מהבאים מתאר באופן פחות מובהק מהאחרים את הקשר בין א. מימד איכות נתונים ב. אמצעי מקובל לעיצוב בסיס נתונים העשוי לסייע לניהול נתונים באיכות גבוהה, בהתחשב בהגדרת מימד האיכות

0.83
done
by
מיין לפי