Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

בחומר הקריאה בנושא קבוצות מתוארת תופעה הנקראת Faultlines. באיזה מהקבוצות הבאות קיים סיכוי גבוהה יותר שהתופעה הזו תתרחש?

1
done
by
מיין לפי
by Rotem Yona
Rotem Yona 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
למה לא ב'? הרי יש שם יותר תת קבוצות
by

מה אינו נכון על פי מודל הטווח המלא?

1
done
by
מיין לפי

דניאל מונה למנהל המחסן שבו העבודה הינה שגרתית למדי ובמידה לא מעטה אפילו משעממת. דניאל התלבט רבות באשר לסיגנון הניהול שכדאי לו להפגין מול עובדיו על פי תיאוריית דרך המטרה של רוברט האוס, מומלץ לדניאל להיות מנהיג:

1
done
בגלל שהעבודה הינה שגרתית ומשעממת - שיתוף בקבלת ההחלטות ייצר עניין בעבודה ויוביל להישגים גבוהים יותר
by
מיין לפי

בחומר הקריאה בנושא כח ופוליטיקה מוצג המושג "ניהול רושם" Impression management- IM איזה מהאינדיווידואלים הבאים יבצע ניהול רושם בסבירות גבוהה יותר?

1
done
by
מיין לפי

מסופר שתומס ווטסון, מייסד ומנכ"ל IBM נהג לפתו את יום העבודה שלו בסיבוב בין עובדי המשרד, יום אחד עצר ווטסון ליד אחת המזכירות שישבה באפס מעשה, על שאלתו מדוע אינה עובדת, ענתה המזכירה כי המחשב שלה התקלקל, ומאחר וההוראות המפורשות בארגון במצב כזה הינן לא לגעת המחשב ולהזמין טכנאי, לא נותר לה אלא לחכות לו. על פי הסיפור ווטסון רכן לבדוק מה היא התקלה ומצא שמדובר בתקלה פשוטה של מגע רופף, כזאת שהמזכירה הייתה יכולה לפתור בקלות עם ידע מתאים. בעקבות המקרה החליטה החברה להעביר לכל עובדי המשרד קורס "אחזקת מחשבים", שיכשיר אותם לזהות ולטפל בבעיות פשוטות של אחזקת מחשבים ולנסות לתקן את הבעיות בעצמם לפני שיזמינו טכנאי. הדבר הביא לחסכון משמעותי בעלויות האחזקה בארגון. בהקשר לקורס החזקת מחשבים מה המשפטים הבאים נכון?

1
done
by
מיין לפי

במחקר שנמצא ששכונות או יישובים "ירוקים" מושכים אליהם אנשים בעלי אידיולוגיה "ירוקה" ונעשים "ירוקים" עוד יותר עם הזמן. באותו אופן יישובים או שכונות שמרניים מושכים אנשים שמרניים ונעשים שמרניים יותר במהלך הזמן. ממצא זה מוסבר בצורה הטובה ביותר על ידי:

1
done
by
מיין לפי

אופת הNBA גולדן סטייט ווריורס, הצליחה גם השנה בדומה לשנים הקודמות, לשמור על כל כוכביה. כוכבים אלו וגם שחקני המשנה מוותרים על השכר המקסימלי שהיו יכולים לקבל בקבוצות אחרות ומסתפקים בשכר נמוך יותר באופן משמעותי וזאת על מנת להמשיך לשחק ביחד והלמשיך לזכות באליפויות. מהתיאור למעלה עולה שעל פי טיפולוגיית התרבות של זוננפלד התרבות הארגונית של הקבוצה הכי קרובה במהותה לתרבות:

1
done
אקדמיה - אפיק התקדמות. מועדון - וותק. קבוצת בייסבול - תחלופה גבוהה, כוכבים, תגמול. מבצר - כדי לשרוד
by
מיין לפי
by Mor Shaish
Mor Shaish 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 19
רלוונטי?
by

על פי חומר הקריאה בנושא תרבות ארגונית מה היא תרבות ארגונית חיובית?

1
done
by
מיין לפי

על פי חומר הקריאה בנושא תרבות ארגונית, מה היא תת תרבות?

1
done
by
מיין לפי

ב"בר בורגר" יש פרוטוקול ברור להכנת המבורגר, שכל עובד חדש צריך ללמוד בעל פה ולהבחן עליו. תוצאות המבחן מתוייקות ונשמרות. הפרוטוקול כולל: הסבר על שעון שמראה ברמת דיוק של שנייה כמה זמן ההמבורגר צריך להיות על האש, מה הוא משקל ההמבורגר המדוייק, כיצד משתמשים במכונה ששמה עליו את כמות המיונז המדוייקת, ומה הוא המספר המדוייק שנידרש של פרוסות מלפפון חמוץ לכל מנה. כן יש פרוטוקול נוסף שמסביר בצורה מפורטת מה היא צורת ההגשה של המנה, כאשר אין לחרוג ממנה. גם על הפרוטוקול הזה צריך להבחן העובד החדש. מה הוא מאפיין המבנה הארגוני המופיע בתיאור זה?

1
done
by
מיין לפי
by Bar Levy
Bar Levy 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 31
למה לא גם פורמליזציה- הרי מדובר גם בפרוטוקול מפורט ?
by
by Rotem Yona
Rotem Yona 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
בפרומליזציה יש התייחסות לרישומים וטפסים לכל פעולה בפרוטוקול, סטנדרטיזציה מתייחס יותר לעניין של הפעולות החוזרות
by