Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

כפי שנלמד בכיתה- עם איזו תיאוריה בנושא קבוצות, מתכתבת תיאוריית המנהיגות המצבית situational leadership theory של (Hershey & Blanchard 1969,1982)?

1
done
by
מיין לפי

דני ודינה מתווכחים לגבי הדרך בה ניתן להתבונן על תופעת המנהיגות. דני טוען שהמנהיגים הם אנשים שיש להם מאפיינים שאין ל"לא מנהיגים". דינה טוענת שאין הכרח שלמנהיגים יהיו מאפיינים מסוימים, אך ככל שיש להם יותר ממאפיינים אלו, כך עולה ההתסברות שהם יופיעו כמנהיגים. דני דוגל בגישת _ למהיגות. ודינה דוגלת בגישת _ למנהיגות.

1
done
by
מיין לפי

רונן הוא מנהל מוצר, האמור לתכלל את פעילות השיווק, העיצוב והייצור של מוצר מסוים. הוא אחראי להוציא את המוצר בזמן לשווקים, על אף העובדה שאף אחד מראשי הפונקציות הללו לא כפוף אליו ישירות, או נמוך ממנו בהיררכיה הניהולית, הם נענים לבקשותיו. על פי הטיפולוגיה של פופר (1994) ניתן להניח שרונן מפעיל את ראשי הפונקציות בעיקר על ידי:

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

מה מן הבאים מייצג הבדל מרכזי בין גישת ההתנהגות הקלאסית למודל התלות של פידלר?

1
done
by
מיין לפי

בחומר הקריאה בנושא כח ופוליטיקה, נמצא במחקר בין לאומי בנושא העדפת טקטיקות שכנוע, שמנהליםבארה"ב (בשונה ממנהלים סינים) מעדיפים להשתמש בטקטיקת השכנוע:

1
done
by
מיין לפי

עיריית אילת מנסה לצמצם את שיעור תאונות הדרכים בעיר, שעלה לאחרונה. צוות ההיגוי שהוקם בעיר לצורך זה, הציע לבקש מהתושבים להדביק על חלון מכוניתם מדבקה קטנה בגודל 8 ס"מ שעליה כתוב "נהגו בזהירות". לאחר שבוע הם ביקשט מהתושבים להציב בחזית של גינות בתיהם שלטים גדולים ועליהם אותו כיתוב. מוות ההיגוי הני שהפעולות הללו יגבירו את המודעות לנושא זהירות בדרכים. כמו כן, הם הניחו שיש חשיבות לסדר הבקשות וכי הסדר המוצע יגדיל את אחוז התושבים שיסכימו להציב שלטים גדולים בגינות בתיהם. באיזו טקטיטקת השפעה השתמשו צוות ההיגוי?

1
done
by
מיין לפי

קמפארד, מייד איקאה, הודיע לשלושת בניו, שמי משלושתם שינהל בהצלחה רבה יותר את הסניף שעליו הופקד, יירש את איקאה לאחר מותו. על סמך הדברים שאמר קמפארד לבניו, נראה כי ערך תרבות ארגונית שחשוב לו במיוחד (על פי הטיפולוגיה של צ'טמן וג'ן) הוא

1
done
by
מיין לפי

קמפארד, מייסד איקאה, נוהג בוולוו יד שנייה, נוסע במחלקת התיירים,מתמקח בשוק המקומי, מעודד את עובדי איקאה לכתוב משני צידי הדף כדי לחסוך בנייר, ונודע כמי שקופץ לחנויות איקאה כדי להינות מארוחה זולה. על פי מודל התרבות של Schein- כל ההתנהגויות הללו מתקשרות ל...

1
done
by
מיין לפי

העובדים של חברת גוגל יכולים לבוא לעבודה באיזה לבוש שהם רוצים. אזור העבודה בנוי מחלל גדול, המחולק לאזורי תאים עם מחיצות התואמים למבנה קבוצות העבודה. לרשות העבודים עומד חדר משחקים, קפיטריה עם מאכלי גורמה ומסז'יסטים. ע"פ הקטע ובהקשר למודל התרבות של Schein, איזה מהמשפטים הבאים נכון?

1
done
by
מיין לפי

ע"פ מודל ה Attraction-Selection-Attrition של שניידר, תרבות חזקה נוצרת כתוצאה מ:

1
done
by
מיין לפי