Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

דניאל מנל צוות מיומן וותיק, חברי הצוות מכירים זה את זה מספר שנים לא מבוטל. לאחרונה, חש דניאל כי חברי הצוות אינם נותנים את המקסימום, הוא נזכר כי קרא באחד מעיתוני הניהול שמדובר בתופעה המכונה "פיזור אחריות בצוות". דניאל נפגש עם היועצת הארגונית ושאל אותה מה לגעתה ניתן לעשות כדי לצמצם את התופעה של "פיזור אחריות" בצוותו, היא המליצה לו כי:

1
done
by
מיין לפי

ורדית אחת ממנהלות הפרויקט בחברת הפקות ידועה סיפרה לחברתה שהתלוננה על יחידת השיווק שהיא דווקא מסתדרת מצוין עם יחידת השיווק בארגון. היא הוסיפה ואמרה כי היא מודעת לכך שהם עובדים תחת לחץ ועומס עבודה. אבל המזל שלה שהיא יודעת למי להגיד בוקר טוב עם חיוך, ולשאול מה שלום הילדים, ואז היא בדר"כ מצליחה לקבל מהם את הנתונים שהיא רוצה. לפי תיאור זה סביר יותר להניח ששתיהן עובדות בארגון בעל מבנה:

1
done
by
מיין לפי

על פי חומר הקריאה בנושא מבנה ארגוני, גישת התלות לעיצוב ארגוני גורסת כי העיצוב הטוב ביותר למבנה הארגוני הוא זה מתאים ל...

1
done
by
מיין לפי

. "בחברת פייסבוק לאף אחד אין משרד, אף שהמנכ"ל מרק צוקרברג, עורך לעיתים פגישות בקוביית זכוכית גדולה באמצע קמפוס. בבניינים (11 במספר) יושבים 6,000 עובדים. בעבר, פייסבוק העבירה 1,000 מהם לפרויקטים זמניים מידי חודש. פגישות מזדמנות נערכות בחללים שמופרדים מהחלל המרכזי על ידי קירות דיקט. המקום נראה כי בנייתו לא הושלמה: פייסבוק אפילו הוציאה כסף כדי לחשוף את החיווט של הרשת המשתלשלת מהתקרה..." - איזו הנחת יסוד בקשר לטבע המציאות והאמת לא סביר שתתקיים בחברת "פייסבוק" על-פי הקטע המוצג?- השאלה בוטלה

1
done
by
מיין לפי

בחברת "סגה" העובדים מתארים כי יש כל הזמן מסיבות במשרד ולא מתבצעת כמעט עבודה. על פי הנלמד בכיתה בנושא מנהיגות, איזה סגנון מנהיגות מאפיין את המנהלים בחברת "סגה" על פי על פי הסריג הניהולי של בלייק ומיוטון (גישה התנהגותית למנהיגות)?

1
mood
by
מיין לפי

בחברת "סגה" העובדים מתארים כי יש כל הזמן מסיבות במשרד ולא מתבצעת כמעט עבודה. על פי הנלמד בכיתה, מה סביר כי יתרחש בחברת "סגה" כתוצאה מסגנון מנהיגות הנ"ל?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

על פי ספר הקריאה, בנושא תרבות ארגונית, מה לא נכון לגבי תרבות חזקה בארגון?

1
done
by
מיין לפי

על פי הספר, Ethical leadership כוללת?

1
done
by
מיין לפי

"יש אנשים שנולדו להיות מנהיגים ומגיל צעיר כולם יודעים שהם נועדו לגדולות...גם אם יהיו במדבר סהרה וגם אם בסביבה עירונית ..." איזו גישה סותרת באופן הטוב ביותר טיעון זה?

1
done
by
מיין לפי

נועה חלמה להיות רופאה מאז שהיא זוכרת את עצמה. היא צפתה באופן קבוע בסדרת הטלוויזיה הפופולרית "האנטומיה של גריי", שם היא למדה שרופאים ורופאות צריכים להתנהג באופן רגיש ואמפתי למטופלים שלהם. כיום היא רופאה במחלקת המיון בבית החולים סורוקה. הימים במחלקה עמוסים ובקושי יש לה זמן לנשום. אחד המטופלים שלה מבקש כי היא תטפל בו מייד והיא עונה לו בחוסר סבלנות כי תטפל בו כשתורו יגיע. המטופל עונה לה שמרופאה היה מצפה להיות קצת יותר סבלנית כלפי המטופלים שלה. על פי הנלמד בנושא קבוצות וצוותים מה נכון לומר?

1
done
by
מיין לפי