Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

ירון מנהל מפעל מוערך על ידי עובדיו, הם מספרים עליו שמעבר להיותו המנהל שלהם, יש לו ידע עצום. על פי הנלמד מה נכון לומר?

1
done
by
מיין לפי

בשיחה בין מנהל צוות תקשורת לבין שניים מעובדיו המסורים והאחראים ביותר, הוא ביקש מהם לדחות את יציאתם המתוכננת לנופש על מנת שיעמדו בתאריך היעד להגשת פרויקט חשוב. הוא ניגש לעובדיו ואמר להם: "אני ממש מתרשם מהעבודה שעשיתם בפרויקט הקודם, מאוד הייתי רוצה לשמוע את דעתכם, אשמח שנשב יחד ונחשוב על דרכים בהן נוכל לעמוד בתאריך היעד" באלו טקטיקות השפעה השתמש המנהל?

1
done
by
מיין לפי

נועה מנסה לשכנע את הוריה לקנות לה טבעת במחיר 300 שקלים. לשם כך, היא מבקשת מהם לקחת אותה לסרט (מחיר הסרט- 50 שקלים), ולאחר שהם לוקחים אותה לסרט, היא מבקשת מהם לקנות לה את הטבעת. באיזו טקטיקת השפעה נקטה נועה?

1
done
by
מיין לפי

על פי הספר בנושא כוח ופוליטיקה, ניהול רושם impression management הינו:

1
done
by
מיין לפי

בחברת הי טק מאמינם כי העובדים שצריכים לעבוד אצלם צריכים לבוא עם השכלה פורמלית גבוהה, לא כל כך משנה מאיזה תחום, משום שהעובדים בארגון צריכים להפגין יכולת חשיבה גבוהה ולחשוב על כל משימה באופן שיצריך ראייה רחבה. על מנת לבצע את התפקיד פחות חשוב מה בדיוק למד העובד, העיקר שלמד. כל עובד מבצע מגוון רחב של משימות. מבחינת מאפייני מבנה של המעבדה נכון לומר כי קיימים בה?

1
done
by
מיין לפי

מצ"ב תרשים ארגוני של חברת אוסם. נכון לומר כי מבנה החברה הינו

1
done
by
מיין לפי

מתוך כלכליסט: "יצרניות המזון הפנימו: שווה לרכוב על גל תחליפי הבשר. דנונה, היינץ וברגר קינג הן רק חלק מהענקיות שמסיטות את המיקוד שלהן לפיתוח מוצרים מהצומח. להערכתן, הן יוכלו לנגוס בכ־35 מיליארד דולר משוק הבשר, ששוויו 270 מיליארד דולר. מ"פואה גרה" עשוי אגוזי קשיו ועד לשרימפס מזויפים המיוצרים מאצות, שפע של תחליפים מהצומח השתלטו על מדפי הסופרמרקטים. הם מושכים לקוחות מסיבות שונות: חלקם מנסים להפחית את צריכת הבשר מסיבות בריאותיות בעוד אחרים דואגים לרווחת החיות ומוטרדים מהנזק הסביבתי. אלו רומזים על שינוי מקיף בתעשיית המזון, וגם החברות הגדולות מפנימות זאת..... חברות המזון אמנם ממהרות לקחת חלק באקשן, אך הן מתמודדות עם תחרות הולכת וגוברת מצד מותגים חדשים שמשיקות חברות סטארט־אפ שהקדימו אותן בהשקת תחליפי בשר מהצומח: בעזרת מימון מקרנות הון סיכון, החברות הללו נעזרו בטכנולוגיה כדי לנתח את המבנה המולקולרי של המזונות וליצור גרסאות מהונדסות שמבטיחות להיות דומות לדבר האמיתי, בעזרת חלבון מהצומח. החברות הללו גם משיקות מותגים חדשים בקצב מסחרר תוך שימוש בשיווק דיגיטלי ושותפויות עם מסעדות. חברות המזון הגדולות מתקשות לעתים ליצור מותגים חדשים, ולכן נסמכות לא פעם על רכישות כדי להוסיף מותגים למלאי שלהן". כלכליסט, 26/5/19 לאור הנלמד בנושא סביבה אלו סקטורים המוזכרים בכתבה זו משפיעים על יצרניות המזון?

1
done
by
מיין לפי

באוניברסיטת בן גוריון ישנם מרצים, סטודנטים, אנשי משאבי אנוש, עובדי ניקיון, וסגל אדמיניסטרטיבי. בהתאם למבנה הארגוני על פי מינצברג, לאיזו קבוצה שייכים אנשי משאבי אנוש?

1
done
by
מיין לפי

מיכל התחילה לעבוד ברשת המתמחה בציוד לטיולים ומחנאות. ביום עבודתה הראשון, קיבלה אותה רויטל מנהלת החנות והסבירה לה בקווים כלליים מה עליה לעשות, כללי התנהגות עם לקוחות ועוד. בין היתר הסבירה רויטל כי על פי נהלי החברה, מיכל רשאית לתת ללקוח הנחה עד גובה של 5% ממחיר המוצר על דעת עצמה, ובמידה והיא סבורה שכדאי לתת הנחה גבוהה יותר, משום שהלקוח מעוניין ברכישה בהיקפים גבוהים, עליה לפנות לרויטל ולקבל אישור. על-פי תיאור זה ניתן לומר ש:

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

על פי הספר בנושא סביבה ומבנה, המושג "הרחבת גבולות" boundary spanning מתייחס ל:

1
done
by
מיין לפי