Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

203) וויתור המתאים לטיפוס טוב המזג – "דובון" יכול להופיע בכמה צורות. בחר את הנכונות עבור הדובון:

1
done
done
by
מיין לפי

204) הימנעות המתאים לטיפוס הנסוג – "צב" יכול להופיע בכמה צורות. בחר את הנכונות עבור הצב:

1
done
done
done
by
מיין לפי

205) סיוע/ שיתוף המתאים לטיפוס – "ינשוף" יכול להופיע בכמה צורות. בחר את הנכונות עבור ינשוף:

1
done
done
by
מיין לפי

206) לתומר הייתה דעה מוצקה בנושא הישיבה שנקבעה להיום. בעקבות שמיעת דעה אחרת הבין שייתכן וטעה. באיזה מהסגנונות יוכל לעשות שימוש אפשרי, ומהו הטיפוס המייצג את הסגנון?

1
done
by
מיין לפי

207) רמי, גילה לתדהמתו שבמטוס שהיה בדרכו לנחיתה במסלול עליו הוא אחראי התגלתה תקלה המסכנת את נחיתתו [מקרה חירום הדורש פעולה מהירה והחלטית]. באיזה מהסגנונות יוכל לעשות שימוש אפשרי במקרה זה ומהו הטיפוס המייצג את הסגנון?

1
done
by
מיין לפי

208) רמי קיבל לאחרונה למחלקתו את תומר, חייל חדש. לאחר ההכשרה שלח רמי את תומר לעלות לשמירתו הראשונה. כעבור זמן מסוים החליט רמי לבקר את תומר בשמירה ולוודא שהוא אכן מבצע את פקודותיו כראוי ועל כן שומר על משמעת. רמי הופתע לגלות שתומר כלל לא מקפיד על הפקודות שנתן, ולכן החליט רמי שעליו להגיב בדרך המתאימה למצב זה – כאשר נדרשת החדרת דרך פעולה לא פופולרית. באיזה מהסגנונות יוכל לעשות שימוש אפשרי במקרה זה ומהו הטיפוס המייצג את הסגנון?

1
done
by
מיין לפי

209) שלו תמיד נתפס בתור אדם המאמין בסגנון יישוב קונפליקטים של סיוע/ שיתוף. איזו חייה מייצגת את הטיפוס שלו, ומהם השימושים העיקריים בהם עושה שלו שימוש?

1
done
done
by
מיין לפי

210) נועה, הרגישה כי היא צריכה לזכות באשראי חברתי שתוכל לנצל אותו בנושאים אחרים חשובים יותר. באיזה מהסגנונות תוכל לעשות שימוש אפשרי במקרה זה ומהו הטיפוס המייצג את הסגנון?

1
done
by
מיין לפי

211) עומר, ראש הצוות בקבוצה שלך הרגיש לאחרונה שהנושא שנבחר לספרינט הקרוב חשוב הרבה יותר לאחר מאשר לך. באיזה מהסגנונות תוכל לעשות שימוש אפשרי במקרה זה ומהו הטיפוס המייצג את הסגנון?

1
done
by
מיין לפי

211) עומר, ראש הצוות בקבוצה שלך הרגיש לאחרונה שהנושא שנבחר לספרינט הקרוב חשוב הרבה יותר לו מאשר לך. באיזה מהסגנונות תוכל לעשות שימוש אפשרי במקרה זה ומהו הטיפוס המייצג את הסגנון?

1
done
by
מיין לפי